czwartek, 19 maja 2011

Casting na redaktora.

Hej kochani! :)
Z pewnością zauważyliście, że newsy nie zawsze są bardzo szybko dodawane no i że ostatnio praktycznie tylko ja coś piszę...
W związku z tym chciałabym ogłosić casting na redaktorkę/redaktora bloga.

Wymagania:
- Podstawowa obsługa serwisu blogger.com
- Minimum rok stażu na Stardoll
- Wolny czas, tak, żeby codziennie móc napisać posty
- Komunikator GG
- Umiejętność robienia spoilerów sklepów i ubrań
- Umiejętność szukania darmówek
- Umiejętność robienia screenshotów (zrzutów ekranu) i dodawania napisów na obrazki
- Minimum 13 lat (rocznikowo)

Dodatkowe (nie musisz ich mieć, ale fajnie by było. ;)) :
- SS
- Możliwość robienia konkursów
- Konto google

Jesteś zainteresowana/zainteresowany?
Zgłoś się w komentarzu!
Napisz coś o sobie, jakie warunki spełniasz, dlaczego chcesz z nami pisać, ile masz lat, podaj swój numer gg.
Do osób, które się mi najbardziej 'spodobają' skontaktuję się właśnie przez gg.


Czas na zgłoszenia: do 29 maja.
Po tym czasie wybiorę najlepszych kandydatów i napiszę na gadu.

30 komentarzy:

Anonimowy pisze...

EmilyShey też pisze ;/ żal .. i pewnie nie opublikujesz tego komentarza bo boisz sie krytyki i będziesz akceptowała tylko miłe komentarze beznadzieja

Kefircia pisze...

nie, nie boję się krytyki. i napisałam, że ostatnio i praktycznie, może źle to było zrozumiane.

xylo pisze...

Może bym się zgłosiła, ale się nie zgłosze

...

widać co tu EmilyShey miała ;/

Kefircia pisze...

no co miała? zanim kogoś ocenisz, może wysłuchaj wersji wszystkich, a nie jednej - trochę przekoloryzowanej.

CalinaDiamonds pisze...

Witam. Jestem Julia i mam 14 lat. Sądzę że poradziłabym sobie z pisaniem postówna tym blogu. Miałam już kiedyś blog ale niestety nie wyszło mi z popularnością. A teraz powiem troszkę o sobie: na stardoll jestem ponad rok , wolnego czasu mam wiele by poświęcić go dla tego bloga. Potrafię robić spoilery oraz potrafię robić screenshoty. Jestem bardzo dobra z ortografii wieć nie popełniałabym żadnych błędów. Szukanie darmówek jest dla nie proste :).SuperStar niestety mi się skończyło ale z umiejętności robienia konkursów, doładuję sobie SS. Mam konto Google i z chęcią będę blogować ze względu na wszystko. Gdybyś coś Kefirciu chciała to napisz :)35517816

PaulinkaD. / Pauline pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PaulinkaD. / Pauline pisze...

a i Jestem Paulina i mam 17 lat i mieszkam w Zabrzu i pewnie udałoby mi się na tym blogu.Umiem obsługiwać się bloggerem.com bo mam własnego bloga.
Jestem rok na stardoll.Mam wolny czas ciągle.Mam gg.Umiem robić spoilery.
Umiem szukać darmówek.Umiem robić screeny i dodawać napisy na obrazki.
Mam 17 lat.jestem w klubie SR.Jestem zdolna do konkursów.Mam konto google.
Spełniam wszystkie warunki.Chcę z wami pisać bo,kiedy patrze na wasz blog to mi się robi mnie żal i chcę się poczuć raz w centrum uwagi i lubię pisać na blogach.Jestem Paulina i mam 17 lat moje hobby to taniec i śpiew.Mam 17 lat.Nr gg to 35868165 możesz sobie ze mną pogadać jestem otwarta na nowe znajomości:)powodzienia innym i życzę miłego dnia PaulinkaD.

PaulinkaD. / Pauline pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

( do Kefirci )-ta napewno, nie boisz się krytyki ... :/ Lubiłam Cię, ale to się zmieniło od kiedy dowiedziałam się co tu miała EmilyShey :(

Anonimowy pisze...

Weź Kefircia się ogarnij :/ uwielbiałam ten Blog (dopóki pisała Emily ) :( Ciebie też lubiłam i nawet popierałam Cię w tych kopiarach na stardollu ale teraz śadze że mają racje :( naaraaaaaaa

rozowa pisze...

Szkoda że Emily chce odejśc bez niej to nie będzie spoko ty kefircia też jesteś spoko ale bez Emily to nie będzie tak bardzo spoko

Anonimowy pisze...

ta wescie sie ludzie ogarnijcie to nie jest wina kefirci ze ona odeszla jestescie chorzy ten blog bez emilyshey jest praktycznie taki sam kefircia stara sie zrobic co w jej mocy a w jej jeszcze to wszystko utrudniacie

Ika ;3 pisze...

Zgłaszam się do konkursu na redaktorkę . Jestem Weronika (wero1111) Mam 13 lat ;) na Stardoll jestem już ponad dwa lata.Mam dużo wolnego czasu na pisanie na blogu .
Posiadam komunikator gg , umiem robić spojlery ,zrzuty ekranu również.Z kontem google nie ma problemy tak samo jak z obsługą bloggera.W tej chwili nie mam Superstar ale mogłabym robić konkursy ze Starmonetami do wygrania .Mój numer gg to 21577619. Chcę pisać na Twoim blogu ponieważ kiedyś bardzo dobrze mi się tu pisało i byłam zadowolona .
Pozdrawiam serdecznie i czekam na wyniki.

Anonimowy pisze...

siema ;P jestem Kornelia mam prawie 17 lat mieszkam w okolicach Przemyśla ;P na stardoll jestem juz 4 lata ale ukradziono mi konto wiec zalozylam nowe ;Pwszystkie wymagania spelnia czyli jestem ss bede robila onkursy loterie za st lub za sm posiadam konto google itd ;] pare razy bylam redaktorką ;P ale wiekszosc blogow jest z 2007 r wiec wszystkie juz usunieto ;\ chce z wami pisac poniewaz podoba mi sie ten blog i mam mozliwosc pisania na nim ;P
nie pisze na kacie google poniewaz nie chce mi sie logowac xd

szarpejgirll

GG:6365565

Lolcia-Polcia ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lolcia-Polcia ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lolcia-Polcia ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lolcia-Polcia ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lolcia-Polcia ♥ pisze...

Znam podstawy bloggera
Na stardoll jestem od 2 lat ale sprzedałam kilka pierwszych kont no i zostało mi takie "świeże"
Mam tonę wolnego czasu
Moje gg : 35938872
Umiem robić spoilery, sama zamieszczałam instrukcje na swoim blogu żeby nie zapomnieć :)
Umiem szukać darmówek i robie to codziennie
Umiem zrobić zrzuty ekranu i dodawać napisy w 2 programach
No niestety nie mam 13 lat :( Ale nie jestem przez to gorsza mam 12 lat
Mam ss
Mogę robić konkursy ba mam dużo kasy
Mam konto google
A na stardoll jestem teraz paula712
Moje pierwsze konto zostało usunięte :( A potem założyłam paula712
NIE ROBIĘ BŁĘDÓW ORTOGRAFICZNYCH. Z polskiego mam 6. Z gramatyki najlepsza w klasie, z ortografii tak samo.

xylo pisze...

Kefircia tu nie trzeba słuchać żadnych wersji ... Paulina i Gabiczeka nic od dawna nie robiły a tylko Julia i ty wkładałyście prace w tego bloga. Każdy by się po pewnym czasie wkurzył i odszedł !

Kefircia pisze...

Paulina ma kompa zepsutego, a Gabrysia była w szpitalu, więc sory, nie miały jak pisać.

Natalcia pisze...

Chętnie bym się zgłosiła ale mam 11 lat. A prawie to wszystko umiem.
No nic, mam nadzieję że nową redaktorka będzie ktoś miły, i ktos kto będzie miał czas dla nas pisać ;)

Natusia0901

UroczaCaroline pisze...

mam wszystko oprócz SS i gg.Tak ogólnie zawsze mam czas i chętnie bym pisała.Znam sporo sposobów na darmówki i potrafię robić mnóstwo screenshotów.Stylizacje z HB to tradycja tego bloga i chcę ją kontynuować.Mam nadzieję,że mnie wybierzesz.Pozdrawiam cały zespół.

UroczaCaroline pisze...

Wybacz,że się nie przedstawiłam.Jestem Joanna Nikola,mam 16 lat,jestem dobra z ortografii i poradziłabym sobie z pisaniem.Podoba mi się styl i look tego bloga.Mam nadzieję ulepszyć jego wizerunek.

UroczaCaroline pisze...

wymyśliłam setkę konkursów,loterii,niespodzianek dla czytelników,nowych rubryk,sposobów na ciekawy wygląd,paznokciowych rewelacji,kosmetycznych nowości,wszystkiego co dzieje się na Stardoll.Jednym słowem jestem na bieżąco.Z polskiego jestem na drugim miejscu w rankingu klasowym,wygrałam ogólnopolski konkurs polonistyczny.

punk-wikulina pisze...

hmm.. wydawało mi się, że już się zgłosiłam ... no ale ;P

Na imię mam Wiktoria i mam 14lat. Mieszkam w Bielsku Białej. Lubię tańczyć i pływać :)

Mój nr gg to: 10903972

Wymagania:

- Podstawowa obsługa serwisu blogger.com (tak, miałam kiedyś własnego bloga)
- Minimum rok stażu na Stardoll ( z pewnością tak, długo mam konto)
- Wolny czas, tak, żeby codziennie móc napisać posty ( znajdzie się go wystarczająco dużo^^)
- Komunikator GG mam
- Umiejętność robienia spoilerów sklepów i ubrań ( oczywiście że potrafię )
- Umiejętność szukania darmówek ( umiem)
- Umiejętność robienia screenshotów (zrzutów ekranu) i dodawania napisów na obrazki (umiem)
- Minimum 13 lat (rocznikowo) mam 14

Jestem ss cały czas, mogę więc robić konkursy.
Posiadam konto google.

Chętnie też robiłabym stylizacje, metamorfozy czy jakieś poradniki :)

Na stardoll: PunkWikulina

Pozdrawiam

Kosmitka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kosmitka pisze...

Mam na imię Martyna. Mam 13 lat (rocznikowo). Jestem już długo na stardoll i jestem w klubie stardoll royalty. Bardzo lubie pływać, tańczyć... Mam dużo wolnego czasu i nie robię błędów ortograficznych. Oprócz tego mam wiele pomysłów np. Aleja gwiazd dla zasłużonych osób itp.

Wymagania:
- Podstawowa obsługa serwisu blogger.com - Pisałam na wielu blogach, ale aktualnie nigdzie nie pisze
- Minimum rok stażu na Stardoll - Na stardoll jestem już bardzo długo
- Wolny czas, tak, żeby codziennie móc napisać posty - Mam dużo wolnego czasu i wiele pomysłów na posty
- Komunikator GG - nr.11403714
- Umiejętność robienia spoilerów sklepów i ubrań - Oczywiście umiem je robić
- Umiejętność szukania darmówek - Umiem
- Umiejętność robienia screenshotów (zrzutów ekranu) i dodawania napisów na obrazki - Umiem
- Minimum 13 lat (rocznikowo)- Rocznikowo mam :D

Dodatkowe (nie musisz ich mieć, ale fajnie by było. ;)) :
- SS - Jestem nawet Royalty
- Możliwość robienia konkursów - Mam dużo cennych ciuchów i stardolarów na nagrody
- Konto google - Mam

marti99

UroczaCaroline pisze...

jak coś to mój e-mail to julak99@wp.pl

nopebro pisze...

/hej/ Jestem Walentyna. Mam 13 lat (skończyłam w lutym). Bardzo lubię fotografować i tańczyć. Jeżdżę także konno i gram w siatkę :) Na stardoll jestem już ponad 2 lata... Jestem w Royalty.Spełniam wszystkie wymagania także te dodatkowe. Prowadzę bloga
o stardoll. Uważam, że mam takie same szanse jak inni. Chciałabym z wami pisać ponieważ Jest to mój ulubiony blog o strdoll i byłby to dla mnie zaszczyt tutaj pisać razem z tobą :) A i tak przy okazji jeśli bym się dostała to informowałabym cię jeśli nie miałam bym możliwości pisania.
Pzdr:)

GG: 2725617
e-mail: loolypop.pop@gmail.com