czwartek, 26 maja 2011

Nowa promocja ;]




Hejka ;]


Na stardoll pojawiła się nowa promocja na doładowanie
"Letnia oferta: 90 niezapomnianych chwil ! ". ^^


Lato jest już za rogiem! Kiedy Ty myślisz już o wakacjach, my zastanawiamy się jak możemy Ci pomóc zachować fajny wygląd, zwłaszcza w czasie upalnych dni. Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy dlatego - Letnią Ofertę na Stardoll!
Letnia Oferta to: 90 dni Superstar, 333 Stardolarów i 15 wspaniałych prezentów w tym ubrania, akcesoria, dekoracje a nawet wnętrze!


Bardzo mnie zdziwiło, że admini dodali wnętrze. ;o ;D
hmmm... może się skuszę ? xd









Skorzystacie z oferty ? ;>




Pozdrawiam, gabiczeka <333


4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

yyy... raczej nie ;/

Camerontrendy

Kefircia pisze...

ja się chyba skuszę. ;3

punk-wikulina pisze...

ja chyba kupię :)

PunkWikulina

Autré. pisze...

Ja kupię 1czerwca z tego co słyszałam to fajne jest te wnętrze ja sAMA NIE WIEM, BO NIE WIDZIAŁAM:o)