czwartek, 26 maja 2011

Metamorfoza cherrylipstick7


Przed: Ubiór jest ładny, osobiście dodałabym coś jeszcze,
ale to twoja MeDoll. ;] Ocena: 8/10


Po: Ubrałam twoją lalkę na elegancko. ;] Myślę, że przesadziłam z tymi 2 paskami, ale mi się podoba, mam nadzieję, że Ci też. ^^


Przed: Jak dla mnie trochę przesadziłaś z eyelinerem, ale ujdzie. Ładniej by było jak byś miała róż. :) 6/10


Po: Zmieniłam Ci fryzurę i kolor na ciemniejszy. ;]Oczy pomalowałam czarnym tuszem wydłużającym oraz pogrubiającym. Powieki pomalowałam na biało, dodałam także troszeczkę czarnego. =) Ust nie malowałam, bo szminka, którą miałaś nie pasowała. No to tyle. ^^




Podoba się ? :D



gabiczeka ;]

2 komentarze:

hinata pisze...

wow wreszcie zaczełyście robić metamorfozy a ta kolejka taka długa

Camerontrendy pisze...

fajnie przed i po :)

Camerontrendy