czwartek, 19 maja 2011

Co do składu bloga...

Julia całkowicie zaskoczyła mnie (Was pewnie też) swoim postem...
Cóż, nie wiem, nie rozumiem, co takiego zrobiłam... :(
Nie usuwałam żadnych postów, tylko te, które się powtarzały (np.jeśli było napisane o czymś wcześniej) i nie tylko Julii, ale też moje.
Casting na redaktora miał być na osobę piątą do naszej ekipy, nie na czyjeś miejsce...
Komentarze zatwierdzać może tylko właściciel bloga - to nie moja wina, tylko bloggera. ;/
To, że napisałam, że ostatnio pojawiają się głównie moje posty, to miałam na myśli to, że brakuje teraz wszystkim czasu - nauka, oceny. Przecież to rozumiem.
Nie wiem, może źle zostałam odczytana, może napisałam coś bezwiednie w złym znaczeniu...
W każdym razie nie chcę odejścia Julii i proszę Cię - zastanów się jeszcze, bo bez Ciebie będzie tu smutno. :(

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

zgadzam się :( będzie smutno nie odchodź baaardzo mnie zaskoczyłaś ta wiadomością :(

Camerontrendy

rozowa pisze...

zgadzam się również jak patikozie

Anonimowy pisze...

Emily była naj to kefirci wina :/

Natalcia pisze...

Weście się Anonimy przymknijcie. Łatwo wam obwiniać kogoś, bo nikt was nie rozpozna. To wcale nie jest wina Oliwki. A ty Julko, zastanów się, nie odchodź, będzie nam smutno bez Cb.

Natusia0901