czwartek, 26 maja 2011

Metamorfoza aro91112


 Przed: Pomysł ogólnie dobry, ale naszyjnik nie pasuje - jest do strojów wieczorowych.
Wywaliłabym też tą katankę i zastąpiła czymś innym.

Po: Moja stylizacja nie jest zbytnio w stylu klasycznym, bo po prostu nie masz w szafie za bardzo takich typowych, klasycznych ubrań.
Coś tam jednak trochę przemyciłam do mojej stylizacji. ;p













Przed: Mi się podoba. ;) Szminka pasuje do cienia, do różu na policzkach. Niestety do ubrań nie zbyt.

Po: Szukałam "oficjalnej" fryzury, ciężko jest taką znaleźć, jeśli ma być nie dla ss. Wybrałam tę, ale nie do końca jestem z niej zadowolona. Oczy pomalowałam tylko na czarno, fajnie byłoby też dać trochę brązu, ale nie miałaś.
Ust nie malowałam, Szkoda, że są różowe, cieliste bardziej by pasowały.





Jak się podoba?;p

2 komentarze:

Camerontrendy pisze...

super przed jak i po :D

Camerontrendy

ania pisze...

fajnie