wtorek, 24 maja 2011

Nowe konkursy.

Admini dodali dwa nowe konkursy. Pierwszy dla właścicieli BV, drugi - dla wielbicieli przygód Jacka Sparrowa. :D

Moja Willa nazywa się...
"Mięciutki piasek pod stopami, słoneczny poranek i codzienna bryza...tak wygląda każdy dzień w moim... no właśnie, jak nazywasz swoją Willę na Plaży? Wymyśl dla niej ciekawą nazwę a jeśli spodoba nam się przedstawimy ją w StarBlogu i nagrodzimy pieniędzmi. "

Konkurs trwa do 31 maja, jest tylko dla Superstars.
W nagrodę za sam udział w nim otrzymujemy białą torebeczkę (mimo, że pokazany jest szlafroczek... błąd?)



Piraci z Karaibów
"Niezwykły i nieustraszony Jack Sparrow znów na ekranach kin! Wystylizuj się na pirata Jacka Sparrowa! Nie zapomnij o odpowiedniej scenerii. Wybierzemy 5 zwycięzców - autorów najpiękniejszych scenerii."
Konkurs jest dla wszystkich, trwa do 30 maja, a za udział w nim otrzymujemy krótkie, czerwone spodenki.


2 komentarze:

ania pisze...

ja wzięłam udział tylko w konkursie o piratach z karaibów bo nie jestem ss

UroczaCaroline pisze...

śliczna tunika.Dlaczego nie jestem SS!!!!