czwartek, 19 maja 2011

Odchodze...

Mam dosyć tego, tej atmosfery. Ja staram się chociaż pisać lecz Paulina i Gabriela w ogóle ani drgną palcem, przecież od pierwszej klasy ma się informatykę to przecież można nawet napisać jakiś krótki tekst na niej. Niej ta redaktorka co teraz będzie wstąpi na moje miejsce, gdyż ja mam tego szczerze DOSYĆ! Jak się zgłaszałam w listopadzie myślałam że będzie mi przyjemnie pisać dla was, tak miłych czytelników lecz, gdy zauważyłam że niektóre moje posty wręcz, znikają i, że teraz te komentarze może zatwierdzać tylko "szefowa" to przesada. I Oliwio, wiem że usuniesz mój post, z takich a nie innych względów. Sama siebie usunę z tego bloga
~ Z poważaniem EmilyShey

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

popieram..!!!

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem dobrze że odchodzisz. Ja na twoim miejscu zrobiłabym to samo. :( Tak naprawdę tylko ty i Kefircia coś piszecie, ale cb nie docenia. Nie będę ci pisać że szkoda że odchodzisz ale pogratuluje ci mądrego wyboru :)

rozowa pisze...

Musisz odchodzić, proszę zastanów się porządnie plis.... ;(

Kefircia pisze...

Julka, nie wiem, dlaczego odeszłaś, nie wiem, co takiego złego zrobiłam. Z Gabrysią już gadałam, czemu nie pisze. a Paulina ma zepsuty komputer i nie ma nowego narazie - dlatego nie pisze. Casting zrobiłam, bo ja też nie mam nie wiadomo ile czasu, Ty też masz naukę. Chciałam dobrze... To miała być dodatkowa, piąta osoba, a nie ktoś na Twoje miejsce. Przykro mi, że źle mnie zrozumiałaś i tak przykro kończy się nasza znajomość. Proszę przemyśl jeszcze odejście i napisz do mnie, jeśli będziesz chciała wrócić... A co do komentarzy - tylko założyciel bloga może je moderować, to już nie moja wina, tylko bloggera.

Camerontrendy pisze...

nie rozumiem dlaczego odchodzisz :( ja lubiłam twoje posty i kefirci i do każdego dodawałam komentarz :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

żal mi Ciebie Kefircia, to wszystko przez Ciebie. Ona była najlepsza a teraz odchodzi PRZEZ CIEBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ika ;3 pisze...

Spróbujcie zrozumieć co Kefircia czuje w tej sytuacji ;d

Natalcia pisze...

Zgadzam się z weroniką.
A co do Ciebie Julio, przemyśl to i nie odchodź, bez Cb będzie nam bardzo smutno ;((

Natusia0901