sobota, 21 maja 2011

-_-''

Hej.
Przepraszam, że nie pisałam do Was, ale byłam w szpitalu. :<
Nie pytajcie dlaczego. ;]

A co do sprawy...
Poczytałam ostatnie notki z bloga i jestem bardzo zdziwiona !
Wiem, nie było mnie tyle czasu, ale myślę, że to nie przez Oliwkę Julia odeszła. -_-
A może to Julka powinna się zastanowić czy chce odejść, ponieważ tylko jest casting na redaktorkę. A co do usuwania postów... Oliwia zawsze pisała, że może usunąć post, jeżeli ma jakieś błędy albo jest już notka na ten sam temat. Nie ma się za co obrażać.

Oliwia- nie martw się ;]
Julia- pomyśl..



ehh ; /


Pozdrawiam, gabiczeka : *

6 komentarzy:

Ika ;3 pisze...

Gabiczeka dobrze piszę ;-)
poradzicie sobie bez Julii .

Hihi pisze...

Ja też tak myślę ja Weronika.

Natalcia pisze...

Zgadzam się z Gabiczeką ;)

Natusia0901

Anonimowy pisze...

A JA NIE!

Camerontrendy pisze...

zgadzam się :) wszystko da się uratować :D

Camerontrendy

natka1859 pisze...

nic ci nie jest?