poniedziałek, 30 maja 2011

Nowa ubieranka.

 Admini dodali dziś nową lalkę... a w zasadzie - lalki. ;D
Jest to turecki zespół rockowy maNga.
maNga została utworzona w 2001. Swą nazwę zawdzięcza japońskiemu stylowi rysownictwa manga. Początkowo grupa wykonywała aranżacje utworów innych zespołów rockowych i metalowych. Popularność grupy wzrosła gwałtownie po zakończeniu na drugiej pozycji konkursu Sing your song. To przyciągnęło uwagę wytwórni Sony Music, która podpisała z nimi kontrakt w 2004 r.
Od tego czasu grupa występowała na różnych muzycznych festiwalach, a jej członkowie pracowali z takimi artystami tureckimi jak Korayem Candemirem (z grupy Kargo) czy Göksel.
Zespół wziął udział w 55. Konkursie Piosenki Eurowizji wykonując piosenkę We could be the same. Uzyskał on 170 punktów i zajął drugie miejsce.
W 2009 roku maNga zdobyła nagrodę MTV dla najlepszego europejskiego wykonawcy.

4 komentarze:

UroczaCaroline pisze...

byłam w Turcji i nie słyszałam tej kapeli

punk-wikulina pisze...

ja też nie słyszałam o tym zespole ^^
ale ubrałam, taka średnia ubieranka, nieciekawa :P

PunkWikulina

Kosmitka pisze...

nie słyszałam o nim również

Camerontrendy pisze...

oglądałam wtedy Eurowizję i kojarzę :)(

Camerontrendy