czwartek, 19 maja 2011

Metamorfoza Olina31

Przed: Wszystko do siebie pięknie pasuje, nic dodać, nic ująć - podoba mi się. ;D

Po: Zainspirowała mnie Twoja chustka, więc ubrałam Cię wzorzaście. ;D
A tak naprawdę to zobaczyłam tą prześliczną sukienkę i już wiedziałam, co będzie moim motywem przewodnim stylizacji. :D
Dobrałam do niej wysoki pasek, który założyłam w talii, czarne legginsy oraz torebkę i szpilki w tym kolorze.

Przed: Fryzurka słodka, bardzo ją lubię. :) No i fajnie pasuje do ciuszków, brawo! ;) Makijaż bardzo popularny, ale ma w sobie "to coś" i też jestem na tak. ;p












Po: Jedna z moich ulubionych fryzurek. ;) Dobrałam do niej śliczny, zielony kwiat - pasuje doskonale do sukienki. ;D Makijaż zrobiłam miętowo - czarny. Dwa cienie, kredka + dwie mascary. Usta delikatnie muśnięte błyszczykiem.
Jak się podoba?

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

bosko :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

strój może być ale fryzuraa bez komentarza < a znając życie tego nie opublikujesz, boisz się złych komentarzy> żal mi Cb.

Weronika Sosnowicz pisze...

Fajnie ^^

vera2997

Natalcia pisze...

Fajowsko ^^

Natusia0901