środa, 11 maja 2011

Stardollowe nowości.

 Hej Kochani. :) Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale miałam dość dużo nauki. ;/
Ale za to na Stardoll się sporo dzieje!

1. Po zalogowaniu pokazał mi się dość tajemniczy filmik - dotyczy tych wiadomości...

Czyżby chodziło o coś w stylu Stardoll Penthouse?

2. Mamy drugą walutę na Stardoll!
Jest to waluta przeznaczona dla osób, które nie są Superstars.
Z tego, co zauważyłam przelicznik to 1sd=10sm (stardollmonet)
 Nie możemy też już zarabiać Stardollarów w P&E. Zarabiamy teraz Starmonety - maksymalnie 20 w ciągu dnia (czyli 2 stardollary...), jednak nie przepadają. W naszej kieszeni możemy zmieścić aż 1000sm, czyli równowartość aż 100sd.

Stardollary możemy wymieniać na starmonety (Admini pobierają za to oczywiście prowizję...), jednak nie odwrotnie.
No i w dodatku teraz mamy więcej rzeczy dla osób nie będących superstars. ;)


Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj: http://www.stardoll.com/pl/campaigns/starcoins/

3. W związku z nową walutą zmienił się nasz pulpicik nawigacyjny.


 4. Od teraz możemy rezerwować ubrania w Starbazarze! Mamy więc pewność, że nikt nie wykupi nam ubrań, które przenosimy z innego konta, bądź sprzedajemy komuś za realne pieniądze. ;)
Rezerwować możemy ubrania i dekoracje.
 Niestety nie wiem, czy jest to jakoś dodatkowo płatne, bo nie jestem Superstar... Byłabym wdzięczna, jakby któraś złota się rozejrzała i dała mi znać. ;))

Edit: Rezerwowanie jest za darmo. ;)
Za informację dziędkuję Kornelii. C:

4 komentarze:

Kornelia pisze...

to rezerwowanie jest za darmo ;]
szczeze mowiac ta zmina z tymi stardollmonentami ;\ troche dziwne to i szkoda ze nie mozna w zaden sposub zarabiac stardoll zeby je miec trzeba sobie ladowac a niektorzy nie mają kasy itd
wiec niektorzy nie bedą mieli st tylko te drugie [ zapomnialam juz nazwy ]

Justyna pisze...

Ja uważam że system stardollarów i P&E był lepszy ale trudno trzeba się przyzwyczaić....

Camerontrendy pisze...

mi osobiście starmonety się nie podobają ;/

Camerontrendy

rozowa pisze...

Lepsze było tamte bo te ciuchy za starmonety są za drogie ale zarabianie jest fajne hehe