sobota, 23 kwietnia 2011

Wesołych Świąt!


Tak właśnie. ;)
Tak, tak, ja pisałam. ;p Wiem, że dzieło sztuki to to nie jest i każdy wyraz inaczej pokrzywiony, ale całkowicie od serca. ^^ A to żółte to pisanka miała być.. cóż, nie wyszła, picasso to nie ja. :D

No w każdym razie w imieniu całej załogi chciałabym Wam kochani życzyć, aby te święta Wielkiej Nocy były naprawdę Wyjątkowe. Aby niedzielne śniadanko smakowało, w poniedziałek żebyście byli przemoczeni do suchej nitki, a Zmartwychwstały Jezus błogosławił Wam przez cały rok. :)

7 komentarzy:

punk-wikulina pisze...

nawzajem :P

Madzinka98 pisze...

Kocham ten blog ! Jest cudowny- naprawdę idealny !!! Bardzo go lubię ;) Dziękuję za życzonka i również życzę Wesołych Świąt ! ;)
Miss.Madzinka98

Unknown pisze...

Thx ;**. Nawzajem ;**.

Unknown pisze...

O kurcze... Wysłałąm nie tę pracę co trzeba... ;(((. Patrzyłam na wasze prace i pomyliłam linki.... ;(((...

To była moja praca... ;((

http://img715.imageshack.us/i/happyeasterc.jpg/

;((((

Camerontrendy pisze...

dziękuję :) oczywiście ja życzę Wam tego samego :D

Camerontrendy

Natalcia pisze...

Wzajemnie ;**

Natusia0901

rozowa pisze...

Dziękuję i nawzajem :*