poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Mam nietypową prośbę...

Hej dollki!
Dość dawno nie pisałam xP Ale mam do was niecodzienną prośbę. Pewna użytkowniczka KiniaWinnicka1 bardzo obraża mnie i moją dobrą przyjaciółkę DaisyShey. A więc mam prośbę mogłybyście zgłosić jej prezentację, odwiedźcie ją a się przekonacie.
To jest jej prezentacja, bardzo proszę abyście miały dobre serca xD Spróbujcie poczuć się na sytuacji Daisy z resztą ona obraża nie tylko Daisy ale także mnie, tylko ja usuwam jej komentarze.
Bardzo was proszę o zgłoszenie jej! Miejcie ♥ (serce).
PS. Jeśli nie umiecie zgłaszać choć wątpie to jest ono na samym dole o tam:

10 komentarzy:

rozowa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nicola Horan pisze...

Już ją zgłosiłam <3całuski

girlmiley9

Edytka pisze...

Zgłaszanie dziadów poczytuję sobie jako mój społeczny obowiązek.

Camerontrendy pisze...

no jasne że zgłoszę :) n ikt nie będzie obrażał ciebie ani twojej przyjaciółki :/

Camerontrendy

Unknown pisze...

Już zgłosiłam.


FankaJBJoe


:)

greta102 pisze...

Oczywiście.Już zgłaszam.

LoveLoveRihanna pisze...

Zgłosiłam ją już...

Smile Of Shakira pisze...

Oczywiście, że zgłosze... znam ten ból jak ktoś Cię obraża :D

Shaddy93

DiamondGrazy6 pisze...

no raczej!!! ;-) Nie martw się...

PapAja pisze...

Witamm =3
Nowa Jestemm ;D