czwartek, 28 kwietnia 2011

Pieski urosły?

 Hejka. :D
Właściciele piesków Pet a Porter otrzymali dzisiaj wiadomości od Adminów.
Z tego, co zrozumiałam, tłumaczymy tak:
Rosną tak bardzo szybko...

Witajcie moi szczęśliwi, dumni właściciele zwierzaków Pet a Porter... To takie radosne przypomnienie, by zrobić zdjęcia Waszym ślicznym małym pieskom -- już za chwilkę zobaczycie przyspieszenie ich wzrostu!

Jak przystało na właściciela cennego i rzadkiego  pupilka Pet a Porter -- dajemy Wam super ekskluzywną torbę do przenoszenia waszego pieska --- tylko nieliczni szczęśliwcy będą mogli je nosić w takim stylu.

Ćwir, ćwir
(?)

Callie Stardoll :)


Jeśli chcesz skopiować moje tłumaczenie, proszę podaj na swoim blogu link do naszego bloga, bądź bezpośrednio do tego posta.

Ja zrobiłam zdjęcie mojemu pieskowi, zaraz po tym, jak go kupiłam. :)
Jak widać, póki co są jeszcze takie same, ale z niecierpliwością czekamy, aż będziemy mogli się pochwalić już nie szczeniaczkiem, ale młodym psem. c:

A tak wygląda obiecana torba do przenoszenia psiaków:



Całkiem ładna, prawda? C:

4 komentarze:

punk-wikulina pisze...

nie mogę się doczekać kiedy urośnie mój tygrysek ;*
PunkWikulina

rozowa pisze...

słodkie są psiaczki na torbie



zapraszam do mnie na stardoll missrozowa1999

reject pisze...

MÓJ PIESEK!!

Kefircia pisze...

C: