środa, 13 kwietnia 2011

Metamorfoza Karolina-50


Przed: Jest okej, ale pozbyłabym się te kurteczki. Nie pasuje jeśli chodzi o style. I dałabym też niżej tą torebkę, ponieważ zachodzi na włosy.

Po: Ja ubrałam Cię dość zwyczajnie - czarne dżinsy, tiszert z fajnym nadrukiem, do tego wisior, bransoletki i czarne butki.




Przed: Nie gniewaj się, ale Twoja lalka wygląda, jakby uciekła z cyrku... Zdecydowanie zbyt mocny makijaż.
Za tymi włosami nie przepadam zbytnio, są strasznie sztuczne i dałaś je troszkę za nisko.
Po: Ja zmieniłam fryzurkę i makijaż na delikatniejszy. Oczy lekko podkreśliłam mascarą, trochę białej i czarnej kredki + biały cień do powiek. Ust nie malowałam. Jako dodatku użyłam okularów przeciwsłonecznych. Całość pasuje do stroju. :)

3 komentarze:

Zosia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Extra! Tylko mi się ten kucyk nie podoba ;D

Camerontrendy pisze...

ładnie wszytsko wyszło :)

Camerontrendy