środa, 13 kwietnia 2011

Metamorfoza 1999-klaudia


 Przed: Jest ładnie, ale spódniczka trochę nie pasuje - użyłabym czarnej.

 Po: Postawiłam na klasyczne połączenie czerni i bieli. Do czarnych dżinsów dodałam zwykły, biały top. Dodatki odgrywają tu dużą rolę. Użyłam więc czarnych i białych rzemyków na szyję, czarnej torebki w białą kratkę i również czarnych klapków.
Przed: Ogólnie jest fajnie, ale te czarne, mocne brwi...


Po: Zmieniłam fryzurkę na krótkie, delikatne, ciemne włoski. Ściągnęłam też dodatki - został tylko jeden pieprzyk, dałam go ciut wyżej. Makijaż ten sam, dałam tylko mniej mascary.

4 komentarze:

Klaudia . pisze...

Wow Podoba mi się xdd

Zosia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Lubię to! ;)

Camerontrendy pisze...

mi fryzura bardziej podoba się przed :)

Camerontrendy