środa, 13 kwietnia 2011

Metamorfoza SzalonaGirlxDD


Przed: Jest fajnie, ale brakuje mi tu jakiejś torebki. :)

Po: Jako pierwszy zobaczyłam ten kapelusz i od razu wiedziałam, że muszę go użyć. :D
Założyłam darmową bluzkę w paski z iCarly, pasek, spódnicę i buty pod kolor do kapelusza. Spódnicę wymieniłabym na jakąś prostą, ale nie miałaś takiej. :(













Przed: Makijaż spoko, tylko według mnie trochę za mocne, za czarne brwi. I nie podoba mi się rozmieszczenie elementów twarzy. Taka rozlazła ta twarz jest.

Po: Dałam wyżej nos i usta, trochę niżej brwi - teraz twarz jest bardziej naturalna. :)
Usta pomalowałam jasnoróżową szminką, a oczy mascarą i delikatnie białą kredką.
Zmieniłam też fryzurkę. :)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hmm, fajnie ;) Tak propo's- kilka dni wcześniej miałam taką samą stylizację jak po metamorfozie. Tylko zamiast Icarly dałam bluzkę z decades ;*

Kefircia pisze...

hehe, ja jakby co, nie widziałam jej wcześniej. :D

Unknown pisze...

Hmm..! Extra! ;) Też kiedyś byłam podobnie ubrana ;)Też z bluzką z decades ;D