piątek, 15 kwietnia 2011

Nowości. ;)



Hejka niedźwiadki. :D

Weszłam na stardoll a tu słodziaki są ! <3
Oczywiście chodzi mi o nowy ' towar ' Pet-a-Porter, tym razem są to egzotyczne zwierzaczki. ;)

Zobaczcie :

Słodkie, prawda ? ^^

A teraz wiadomość nr 2 :D


Do starplazy weszło nowe Hb. :)
Jest to sukienka z Pretty in Pink i kosztuje aż 20 sd !
Według mnie to trochę drogo, ale teraz Hb nie są tanie..



Wiadomość nr 3 ^^


Do suite shop doszło nowe wnętrze. :) Według mnie jest ładne. Kosztuje 30 sd. Też drogo. ;/



No cóż, co poradzisz na te ogromne ceny. :)



Pozdrawiam serdecznie, gabiczeka ; *** Dziękuję za przeczytanie. ;] Na koniec dodam jeszcze, że uwielbiam dla was pisać. < 333

8 komentarzy:

Edytka pisze...

Zwierzaki są prze, sukienka... Hm... :/

Julietta pisze...

Sukienka mi się baardzo podoba. :)
Niestety nie jestem ss. Po za tym zbyt droga!! Ale jest śliczna. W moim stylu. Taka romantyczna.

punk-wikulina pisze...

uff... zdążyłam kupić tego tygryska :P sukienka całkiem całkiem, ale nie kupię. Co do wnętrza to też nie kupię :P Za drogie i nie w moim stylu :)

Camerontrendy pisze...

sukienka brzydka, zwierzaczki słodkie, a wnętrze takie sobie :)

Camerontrendy

Natalcia pisze...

Słodziackie są te zwierzątka. Jednak nie jestem ss.
To niesprawiedliwe że Admini robią wszystko dla ss. Coś dla nss też się należy !!!

Natusia0901

PapAja pisze...

Kupiłam wnętrze i tego wilka ( bo to chyba wilk xd )

Asica1998 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Asica1998 pisze...

20 sd. przesłodzona sukienka, 50 sd. wnętrze, 100 sd. zwierzak? Czy, to jest jakiś żart? Ciekawe, jakie ceny będą np. za kilka tygodni. :\