sobota, 9 kwietnia 2011

Spoilery.


Uch, Admini dodali naprawdę duuuużo spoilerów, męczyłam się nad nimi chyba z 4 godziny. :D
Są to najprawdopodobniej ubrania z nowego sklepu z sukniami ślubnymi....
Aby powiększyć obrazki, po prostu w nie kliknij. :) 











Co do tych rzeczy.. hm.. karty pamięci zapewne będą nam powiększać limit zdjęć w aparacie fotograficznym.
A klisze? Nie mam pojęcia... Może zrobione przez nas zdjęcia będziemy dzięki nim mogli 'wywołać' i mieć u siebie w apartamencie? Byłoby naprawdę fajnie. ^^

5 komentarzy:

Paulina pisze...

Niektóre fajne.
:)
Dużo ich strasznie

Alis pisze...

Mmm ciuchy takie se, niektóre okej. Ale podobają mi się te klisze i filmy, co prawda pewnie będą drogie . ale..

Edytka pisze...

Wow, niektóre rzeczy naprawdę super ;)

Camerontrendy pisze...

super te suknie :)

Camerontrendy

Alis pisze...

Hej mam do Ciebie pytanie. Zauważyłam, że u Ciebie godziny dodawania postów są normalne. A kiedy ja dodaje, zawsze mi robi np. że jest około 1 w nocy. Kiedy zmieniam godzinę robi mi "zaplanowano na". Możesz pomóc? Jak nie-rozumiem ;)