środa, 13 kwietnia 2011

Nowy konkurs + darmówka.

Admini dodali kolejny konkurs dotyczący zwierzątka Pet a Porter. ;)

Idealny dom dla mojego zwierzątka
"Stworzyłam idealny dom dla mojego Pet-a-Porter pieska i kotka. Zobacz sama! Zrób scenerię, w której pokażesz wszystkim idealny pokój dla swojego Pet-a-Porter zwierzątka.
5 Najpiękniejszych nagrodzimy Stardolarami i małym prezentem dla Twojego zwierzątka!"
 
Konkurs jest tylko dla SS, trwa do 20.04, a za sam udział w nim otrzymujemy torebkę.
Link do konkursu: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1187

3 komentarze:

Zosia pisze...

;( Ja nie moge wziąć udziału, bo nie jestem już ss.. Szkoda, bo lubie scenerie tworzyć ;D ;)

Camerontrendy pisze...

fajna torebeczka :)

Camerontrendy

punk-wikulina pisze...

ehh... nie zdążyłam ani na kotka ani na pieska :P ale podobno za niedługo będą egzotyczne zwierzaki ! hura