sobota, 15 października 2011

Raport tygodniowy: 8-14.10.2011r.


Nasza płeć zależy od płci lalki.
Oznacza to, że jeśli mamy lalkę dziewczynę, to będziemy mieć symbol ♀, a jeśli lalka będzie chłopcem nasz znaczek płci będzie taki: ♂, bez względu na to, jaką płeć zaznaczyliśmy w ustawieniach konta.
Czyli chłopcy z lalkami dziewczyn będą oznaczani jako dziewczyny i odwrotnie.

Co myślicie o tej zmianie? Według mnie trochę bezsensowna.


"Nowe" halloweenowe tło

Admini dodali "nowe" straszne tło do scenerii. Dlaczego użyłam cudzysłowia? To proste - to tło było już na Stardoll wielokrotnie, ale po okresie Halloween było usuwane. ;-)


Nowe prezenty w klubach
Pamiętacie kluby "Monte Carlo" i "Disney Fashion Lounge"?
Kiedy osiągnęły określoną liczbę uczestników, otrzymywali oni podarunek. Ponieważ uczestników wciąż przybywało i przybywało, Admini postanowili dodać nowe prezenty. :) Niektóre zostały już rozdane.
Jeśli wcześniej nie zapisałaś/zapisałeś się do tych klubów, a chcesz to zrobić, instrukcje znajdziesz tutaj:
- Disney Fashion Lounge: http://ourstardolldreams.blogspot.com/2011/08/klub-disneya.html
- Monte Carlo: http://ourstardolldreams.blogspot.com/2011/06/darmowki_30.html


Nowy wzór w Stardesigne Interior
Superstar mogą teraz kupować zaprojektowane przez siebie krzesła.
Taki mebelek kosztuje 15 stardollarów.
Zaprojektujecie?







Szersze okienka z powiadomieniami i chatem
Teraz mamy więcej miejsca na wysyłanie wiadomości, a powiadomienia zajmują więcej miejsca poziomo, niż pionowo. ;]
Mi to praktycznie żadnej różnicy nie robi, a Wam? :)



Oznaczenie braku kosmetyku
Kiedy nałożymy już maksymalną ilość jakiegoś kosmetyku na naszą Medoll, pojawia się kółeczko informujące.

Przydatna sprawa? Według mnie tak, bo czasem maluję, maluję i maluję bez rezultatu, bo już zużyłam kosmetyk, a teraz będzie to widoczne, hehe. ;)


Wszystkie kształty twarzy dla każdego!
Oprócz tego, że wszyscy mogą dowolnie zmieniać kolor swojej skóry, teraz mogą też mieć dowolną twarz - nie ma już podziału na buźki dla nss i ss. :) Teraz czekamy na fryzury, hehe. ;D


Cieszycie się? ;>

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

świetne zmiany :)

Camerontrendy

me:) pisze...

Bardzo fajne:)

SMILEY^.^ pisze...

ja też czekam na fryzury, bo mam fryz dla ss, a jestem nss bo mi sie ss skonczyło i nie moge nic zrobić w salonie piękności :(
a i czekam też na usta :)