środa, 5 października 2011

Halloweenowa oferta.

Admini przygotowują dla nas halloweenowe niespodzianki.
Pierwszą z nich jest promocja.

Jak zwykle jest ona 'podchwytliwa'. ;)

Aby z niej skorzystać, musimy albo kupić SS za pomocą karty kredytowej za 14,95, albo kupić SS za pomocą komórki. I tu jest haczyk: za doładowania z komórki płacimy 11.07, 30.75 lub 61,50zł, a aby załapać się na ofertę trzeba przekroczyć próg 14,95zł. Oznacza to, że aby skorzystać z oferty za pomocą smsów, musimy wybulić przynajmniej grubo ponad 20 zł. Opłaca się? Nie jestem pewna, prezenty są dość zwyczajne, a większość z nich można kupić w suiteshopie/starplazie w całkiem przystępnej cenie.
Bardziej polecam wam użycie karty kredytowej. ;)
Jeśli chcecie zainwestować w ofertę, wejdźcie tutaj: https://www.stardoll.com/pl/account/payment/superstar.php

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

nie skorzystam choć chciałam :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ja też nie :(

PaulinkaD. / Pauline pisze...

ja dostałam je za darmo:-)