sobota, 8 października 2011

Darmówki

 

Delfin, suknia i plakat
- Wchodzimy na 2m4u.com
- W pasek URL bramki wklejamy adres:
http://www.stardoll.com/en/campaigns/dolphin/index.php i klikamy 'Go'.
- Logujemy się na Stardollu
- Wypełniamy białe pola (w trzecim wpisujemy adres email, ale nie musi być prawdziwy).
- Klikamy "Send e-mail".


Sukienka
- Wchodzimy na proxoin.com
- W pasek URL bramki wklejamy adres:
www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1676 i klimamy 'Go'.
- Logujemy się na Stardollu
- Bierzemy udział w konkursie.

5 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

ta suknia monte carlo już była :)

Camerontrendy

Kefircia pisze...

Wiem, sama mam już chyba ze 4. :)

SMILEY^.^ pisze...

ta druga sukienka nie jest tylko dla ss, ja nie mam ss i mi sie sciągnęło tylko z innego bloga :)

Kefircia pisze...

O, fajnie wiedzieć, dziękuję za informację. :)

SMILEY^.^ pisze...

sciągnęłam ją z bloga
stardoll-for-poland.blogspot.com
:)