niedziela, 2 października 2011

Zła wiadomość.

Witajcie Kochani!
Mam dla Was złą wiadomość... Otóż zakończyła się era darmówek na Stardoll.
Nie działają już linki do konkursów, w których view zmienia się na finish, więc aby otrzymać darmówkę, trzeba faktycznie wziąć udział w konkursie. Niestety 98% bramek proxy nie wczytuje flashowych konkursów.
Jedynym sposobem na otrzymanie darmówek z innych krajów jest zmienienie proxy przeglądarki. To jest jednak dość niebezpieczne: może ściągnąć wirusa, konia trojańskiego i inne paskudztwa na Wasze komputery. Ja nigdy proxy nie zmieniałam i nie mam takiego zamiaru. Poza tym nie chcę brać odpowiedzialności za Wasze komputery, Wasze stardollowe konta, więc na blogu nie będę umieszczać sposobów na robienie darmówek ze zmianą proxy.
Bardzo mi przykro, podziękować możemy jedynie "kochanym" Adminom. ;/
Reasumując: Instrukcje do robienia darmówek na blogu pojawiać się będą bardzo sporadycznie, ponieważ zdarzają się kampanie, konkursy nieflashowe itp., które przez bramki będą działać, ale nie jest ich tak dużo.

Trzymajcie się. <3

3 komentarze:

SMILEY^.^ pisze...

ale żal :(

Camerontrendy pisze...

o szkoda :(

Camerontrendy

Camerontrendy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.