wtorek, 25 października 2011

Kolczyki.


Hej, w tym poście napiszę trochę o dziwnych kolczykach,które coraz częściej spotykam w różnych sklepach. Niektóre z nich są zrobione z modeliny, ale wyglądają bardzo realistycznie. Dostępne są absolutnie wszystkie kształty i kolory. Są takie w kształcie zwierząt lub nawet jedzenia; ciastka itp.
Mogą odświeżyć nasz strój, jednak nie pasują do eleganckich strojów. Osobiście nie odważyłabym się takich nałożyć, pewnie dlatego, że mam zupełnie inny styl. Jednakże rozbawiają mnie swoją formą. Widziałam takie na Krupówkach w Zakopanem a sami wiecie, że można tam kupić wszystko.
Ja wolę zwykłe złote lub srebrne kolczyki, tzw. wkręty lub kółka, które nie przestają być modne. Dołączam przykładowy obrazek.
Przepraszam, że jest tylko jeden ale wszystkie,które znalazłam były bardzo duże. Jednak możecie je zobaczyć wpisując w Google hasło np. 'kolczyki z modeliny'

Co o nich myślicie?

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

widziałam takie w programie na tvn styke jedna z prowadzących w jednym programie w każdym odcinku ma co raz zabawniejsze kolczyki :>

Camerontrendy