sobota, 1 października 2011

Blogowa Playlista.

Tu możecie pisać, jakie piosenki mają się pojawić w playliście w pasku bocznym bloga za tydzień. :)



Zanim napiszesz...
- Możesz zaproponować max. 3 piosenki. Jeśli podasz więcej niż 3, umieszczę tylko trzy pierwsze.
- Jeśli jakaś piosenka została zaproponowana przez kogoś innego, nie proponuj jej już, bo i tak pojawi się na liście tylko raz, a Ty stracisz jedno miejsce. ;p
- Wśród tych, którzy będą zgłaszać piosenki losować będę 50 starmonet, więc warto. ;)
Jednak aby mieć szansę na nagrodę, musicie wpisać swój nick ze Stardolla i być obserwatorem bloga.




PS. 50 sm z zeszłego tygodnia otrzymuje dulcemaria1122 .
Zgłoś się do mnie po nagrodę do środy, inaczej przepadnie.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kefirciu . Jestem zawiedziona tym co dzieje się na blogu . Posty są okropnie nudne brak w nich serca i wkładu. Kiedyś tu było inaczej ..ciekawiej . Było po co wejść a teraz znajduje się tu wszystko to samo co na innych blogach . Już nie wspomne o oklepanym wyglądzie bloga. Zapuściłaś bloga do maksymalnego stopnia nie dziwie się ,że tak mało osób komentuje ,

Anonimowy pisze...

Ja by zaproponowałam Nicki Minaj - Super Bass, LMFAO feat. Natalia Kills - Champagne Showers, Marc Athony feat. Pitbull - Rain Over Me

Moje konto na stardoll to baska0919

SMILEY^.^ pisze...

Moje propozycje to:

LMFAO - Sexy and I know it
Linkin Park - New Divide
Ewa Farna - Monster High

elena.gilbert97

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

Paramore: Ignorance
A Friend in London - New Tomorrow
Jennifer Lopez - Papi

EwaEmo

Brązowooka pisze...

Moje propozycje:
Ras Luta- Nie mam Hajsu
Ras Luta - Mała
Ras Luta - Walcz caly czas

Brązowooka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.