wtorek, 4 października 2011

Mroczne ozdoby.

Ponieważ w miesiącu październiku wypada Halloween, Admini już teraz dodali sporo ozdób, które umożliwią nam klimatycznie urządzić apartament na ten dzień. :)
Wszystkie z tych rzeczy już kiedyś na Stardoll były, ale dla nowych użytkowniczek i tych, które kupić takich mebli nie zdążyły, bądź je sprzedały, wiadomość jest dość dobra, zwłaszcza, że 80% rzeczy można kupić za starmonety. :)
 
PS.: Bardzo, ale to bardzo Was przepraszam, że notki pojawiają się tak późno, ale jestem nauką zawalona po całej linii, nie mam na nic czasu, także dlatego, że biorę udział w wielu zajęciach pozalekcyjnych.
Wiktoria jest w podobnej sytuacji, a Kasia nie będzie mogła pisać przez najbliższy tydzień z powodów osobistych. Bardzo nam przykro. :(

2 komentarze:

Camerontrendy pisze...

ok spoko :) ja już przeżyłam najgorszy tydzięń miesiąca :>

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

nic nie szkodzi, ja też nie moge wchodzić na kompa przez te nauke - w tym tygodniu mamy kartkówki chyba z wszystkiego!!!