sobota, 1 października 2011

Październikowe nowości.

Cześć Kochani! :)
Już mamy październik, jesień w pełni, choć temperatury przypominają słoneczny czerwiec... :)
Miesiąc ten zyskał miano "miesiąca różowej wstążki". Czym jest ta różowa wstążka? Jest ona symbolem walki z rakiem piersi. Październik zatem jest czasem, kiedy z dużym nasileniem propaguje się profilaktykę raka piersi. Chodzi tu o częste badania medyczne (ok. raz w roku), a także samodzielne, np. po wyjściu z prysznica. Szybkie wykrycie guzka praktycznie gwarantuje powrót do zdrowia.
Dlaczego o tym wszystkim piszę? Ano dlatego, że Stardoll już od paru ładnych lat również angażuje się w tą akcję (np. tworząc sklepy ze specjalnymi ubraniami). Tym razem Admini stworzyli kalendarz, ostatnio coś w nich bardzo gustują. ;>
Pierwszym prezentem jest oczywiście różowa wstążka. :) Całkowicie za darmo.

Dodatkowo pragnę Was poinformować, że dzisiaj możemy wymieniać starmonety na stardollary. :)
Miłej i pogodnej soboty! :)

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

ja już mam wstążkę :)

Camerontrendy

me:) pisze...

Kupiłam i wymieniłam 90 sm

SMILEY^.^ pisze...

też mam wstązkę :)