poniedziałek, 14 lutego 2011

Wyniki konkursu walentynkowego. ^^

Najbardziej spodobała mi się praca  KinukO. i to do niej trafiają główne nagrody:
- 10$
- reklama w poście
- zdjęcie MeDoll wraz z tytułem "Najbardziej zakochanej dziewczyny 2011 roku" w pasku bocznym bloga do końca lutego!

Gratuluję! :D

A oto i zwycięska sceneria :)  :

Ale... oprócz tej spodobały mi się bardzo jeszcze dwie scenerie i głupio mi było nie nagrodzić trudu dziewczyn. ;)
Obie otrzymują walentynkowe podusie. ;DD
A te dziewczyny to... Natusia_890 i kesha077 !

Gratuluję Wam dziewczyny, a wszystkim dziewczynom dziękuję za udział, chętnie nagrodziłabym Was wszystkie, ale jest jak jest. ; )

Poduszeczki już wysłałam, a KinukO. proszę, żebyś mi wysłała na gg treść reklamy. Mój numer to  12795954. I wystaw coś w bazarze za 11sd, już z prowizją.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

sliczna sceneria. milo spedzonych Walentynek.!! Pozdrawiam: Kludia_lol_98

Klaudia . pisze...

gratki ;D

Asica1998 pisze...

Gratulacje. :)

Rebelle . pisze...

yeaa . dziękii ; ** masz ślicznego bloga . Będę brała udział w każdym konkursie ^^