środa, 23 lutego 2011

Safer Internet Day

Pamiętacie ten quiz?
Teraz możemy poznać już właściwe odpowiedzi oto one:

1. Czy obsługa Stardoll potrzebuje mojego hasła?
Nie, NIGDY. Oni mają dostęp do mojego konta bez mojego hasła

2. Mój znajomy mówi, że jego mama, ciocia itp. pracuje na Stardoll i da mi darmowe Superstar...
Ona kłamie. Zgłaszam ją i blokuję
3. Kiedy mogę ujawnić komuś moje hasło?
NIGDY

4. Czy mogę wysłać linki do moich zdjęć?
Nie NIGDY tego nie robię

5.Agencja modelek skontaktowała się ze mną na Stardoll
NIGDY nie wysyłam zdjęć nieznajomym i od razu zgłaszam takiego użytkownika

6. Gdy ktoś mnie obraża lub straszy czymś?
Zgłaszam tego użytkownika, blokuję go, zostawiam wiadomość ale na nią nie odpowiadam

7.Jakie hasło do konta zapewni mi bezpieczeństwo?
Hasło składające się z liter dużych, małych, symbolów i cyfr

8. Gdy umieszczę moje zdjęcia w internecie...
Będą one już w sieci na zawsze

9. Gdy ktoś oferuje mi Stardolary lub Superstar pod warunkiem, że zmienię mojego mejla
Nigdy mu nie uwierzę, gdy zmienię mejla stracę dostęp do konta

10. Jak mogę dostać kod na darmowe rzeczy?
Nie ma czegoś takiego jak kod na darmowe rzeczy

11. Kiedy ktoś pyta się mnie o mój numer ref. i obiecuje mi Stardolary albo Superstars
Nie podaję bo stracę moje konto
Ja miałam wszystkie dobre a wy?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

szkoda,że nie pamiętam co zaznaczyłam. ;]

Oliss ♥ pisze...

ja też wszystkie dobrze zaznaczyłam:)

Camerontrendy pisze...

ja nie robiłam tego konkursu ;)

Camerontrendy

Camerontrendy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Camerontrendy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.