wtorek, 15 lutego 2011

Metamorfoza TajemniczaTM


 Przed: Hmm... Skromnie, bo skromnie, ale bynajmniej kolorystycznie jest ok. ;)

Po:  Aż tak widać mój dzisiejszy brak weny? ;D
Kompletnie nie wiedziałam, jak Cię ubrać.;p Jak na nowego użytkownika trochę ciuchów masz, ale nic nie pasowało do siebie. Zdecydowanie za mało spodni masz. ;DD
Założyłam Więc dwie pary rajstop i sukienkę od Avril. Buty tu nie pasują kolorystycznie, ale innych w miarę pasujących nie miałaś. Po dłuższym zastanowieniu uznaję, że niepotrzebnie dałam tą torebkę, ale dobra. ;p
Przed: Nie lubię tej fryzury, a ta kokardka jest niepotrzebne. Ale za to za ładną twarz Medoll plusik. ; )

Po: Nie masz kosmetyków, dodatków też pasujących nie znalazłam, więc tylko ściągnęłam kokardkę i zmieniłam fryzurkę.




Da się to znieść? ;p

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ładna. ;D

Mądra Blondynkaa .. ! x D pisze...

Da się znieść xD ale na serio podoba mi się i dzięki ; dd

rozowa pisze...

włosy tak do mnie nie przemówiają ale ładnie wyszło