środa, 16 lutego 2011

Metamorfoza PunkCiadzia


 Przed: Pomysł mi się podoba, jednak wymieniłabym te legginsy na czarne. ;] I może jakaś kopertówka do tego? ;>

 Po: Zobaczyłam tą kamizelkę i się w niej zakochałam! :D Od razu zaczęłam szukać czegoś, co fajnie by się z nią połączyło i... znalazłam. ;) Wybrałam czarne, skórzane legginsy (uwielbiam je.;DD) do tego czarne kozaczki i pod kamizelkę czarna koszulka z krótkim rękawem.

Przed: Twarz jest okej, ale wg mnie trochę przereklamowana - co druga doll taką ma. Makijaż mi się podoba.; ) Tylko troszkę nie pasuje do Twojego stroju.

Po: Zrobiłam Ci pazurki Alice ze "Zmierzchu". ;) Oczy pomalowałam tylko eyelinerem, kredką na górnych powiekach i mascarami. Dodałam pieprzyk i kokardkę.;)




Mam nadzieję, że się Wam podoba. ^^'

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ślicznie. ;]

rozowa pisze...

ślicznie wyszło

Kejtis pisze...

pięknie :) masz talent !!