sobota, 19 lutego 2011

Metamorfoza Miss.Madzinka98




Przed: Średnio mi się podoba. :)
Nie lubię jak marynarka jest za mała
i bluzka wystaje.

Po: Chciałaś stylizacje dyskotekową. Nie
wiedziałam w co Cię ubrać, ale w końcu wybrałam. ;D Mam nadzieję, że Ci się
spodoba. ; >
















Przed: To na początku: kokarda i
brwi
mi się nie podobają. ;)
Może jak byś miała czarne
włosy... ;) Makijaż taki
normalny. ;P
















Po: To tak: oczy podniosłam niżej. :)
Dodałam czarnego, różowego,
zielonego i fioletowego cienia. ^^



















Podoba Ci się. ?



Pozdrawiam, gabiczeka. ; *

6 komentarzy:

Madzinka98 pisze...

Dzięki, podoba mi sie :)

Miss.Madzinka98

Anonimowy pisze...

bardzo ładnie. ;D

Camerontrendy pisze...

fajnie :)


Camerontrendy

Zuzanna0099 pisze...

po lepiej ;D

gabi pisze...

hej a zrobilabys mi metamorfoze najpierw napisz ja nazywa sie twoja medoll ok ? XD to podam haslo ..

rozowa pisze...

Fajny pomysł