czwartek, 24 lutego 2011

Evening Falls

Zdobądź 1000 Stardolarów! Evening Falls -- nowe artykuły do Twojego Apartamentu

Evening Falls -- Artmosfera elegancji i luksusu w Starplazie. 

Udekoruj swój Apartament artykułami Evening Falls ... i napisz w swoim Blogu o czym myślałaś wybierając meble z tego sklepu ...


KONKURS TRWA DO 28 LUTEGO, 2011 --

Niech w Twoim Apartamemncie zapadnie tajemniczy ZMIERZCH...
Czyli znamy już nagrodę jest nią 1000 stardollarów!
Musimy napisać... zresztą macie napisane powyżej:)
W tym konkursie znamy nagrodę 1000 stardollarów:)
A więc ja orgaznizuję mini konkursik:)
Do wygrania rzecz z Evening Falls
Na co wydałbyś te 1000 stardollarów? Wygrywa osoba z najładniejszą odpowiedzią:)
Edit:Wygrywa MeFashions

11 komentarzy:

cherrylipstick7 pisze...

Ja kupiłabym prezenty dla przyjaciół ;D oraz kupiłabym sb ciuchy, meble i inne ;D

Klaudia . pisze...

Ja bym, pierwsze co bym zrobiła to wydała bym je na przyjaciół i rodzinę .A resztę na potrzebna rzeczy .Fajnie by było mieć tyle sd xd.
Ciuchy , Meble , itp , itd .Ale przyjaciele i rodzina najważniejsi xd. Pozdrawiam 1999-klaudia

Anonimowy pisze...

W kończy się w moje urodziny.!! hehe ;]

Julietta pisze...

Za tyle stardolarów urządziłabym sobie cudny apartament i kupiła wiele ubrań. Wysłałabym kilka prezentów mojej siostrze (jest na sd). Zareklamowałabym się na Twoim blogu. Kto wie, a nóż zostanę CG? :) Dzień w którym wygrałabym 1000 stardolarów byłby jednym z najszczęśliwszych w moim życiu. Oczywiście nie uważam, że Stardoll jest nawjważniejszy pod słońcem. Ale bardzo lubię spędzać wolny czas na tej stronie. ;) Jestem osobą raczej nie śmiałą w życiu realnym i dopiero na Stardoll mogę pokazać, że jestem osobą naprawdę fajną i interesującą. Dzięki tej wygranej może w końcu zostałabym ,,zauważona". Na pewno (jak każdy) cieszyłabym się z takiej wygranej.
Pozdrawiam, MeFashions

Camerontrendy pisze...

Gdybym wygrała te 1000 sd to wydałabym je na pewno ss . Następnie kupiłabym meble do apartamentu. Może założyła bym klub i tam jakoś robiłabym konkursy w których wydawałabym te pieniądze :) Kupiłabym sobie też różne ciuchy.Sprezentowłabym swoich przyjaciół i osoby na których mi zależy :)

Camerontrendy pisze...

aha mój nick to Camerontrendy :)

Asica1998 pisze...

1000 stardollów wydałabym na polepszenie wyglądu mojej Me-Doll oraz apartamentu. Chciałabym, by inni użytkownicy z chęciom oglądali mój własny, nie powtarzalny styl. Podarowałabym również meble mojej koleżance, która na pewno także ucieszyłaby się z wygranej.

Zuzanna0099 pisze...

Ojjj........Ciężko się wypowiedziec pponieważ mozna tak dużo zrbić z tymi piniążkami.Cos mi się wydaje że jak wygram to wykupie całą starplazę i cały suitechat.Tak że moja medoll i apartamen wreszczie samej mi się spodoba..AAAHHHHHHHH.........jak pięknie i extra byłoby ..No ale cóż ja chyba tylko o tym mogę marzyc ;((no ale spróbóje moich sił i się nie poddam ;D

Anonimowy pisze...

Naprawdę na stardoll mam nick asias222.
Gdybym miała 1000 sd.
niewiem co bym z nimi zrobiła szybko bym ich nie roztrwoniła.Kupiła bym wiele ubrań by upiększyć meDoll.Zrobiła bym wiele rzeczy na które nie miałam sd.Urządziła bym królewski apartament by rządzić w nim jak królowa.Kupowałabym meble,sukienki,torebki.Lecz fortuna szczęście daje gdy się ją rozsądnie wydaje.

stardoll_kangurek127 pisze...

ZA 1000 sd kupiłabym najbliższym mi osobom ze stardolla rzeczy. Odwdzięczyłabym się tym którzy mi pomogli. Kupiłabym sobie także nowe ciuszki i po zrobieniu superstar sprzedałabym nie potrzebne i stare innym ludziom którzy je chcą. Urządziłabym także mój apartament zrobiłabym jeden specjalny pokój z rzeczami na sprzedaż. Nie wiem jakie pomysły mogą przyjść mi jeszcze do głowy ale byłoby ich dużo. Myślę że to ciekawa propozycja i liczę na dobre oceny.

kangurek127

Unknown pisze...

Ja jak bym miałą tyle sd najpierw wykupiłą bym sobie ss i kupiłą coś moim znajomym. JA sama zostawiłą bym sobie z 500 sd i kupiłą najpotrzebniejsze rzeczy pozdrawia MisSmONICmISS