sobota, 26 lutego 2011

Casting.

Na pewno zauważyliście, że od dłuższego czasu Gabiczeka i Paulina5011 nie piszą nic na blogu.
Są ku temu pewne powody.
Paulina ma problemy z przeglądarką i nie może publikować postów, ale jej brat ma to w najbliższym czasie naprawić i Paula wróci do pisania. ;)
Gabrysia natomiast przygotowuje się teraz do testu szóstoklasisty i nie ma czasu na pisanie do 6 kwietnia.
W związku z tym ogłaszamy casting na redaktorkę.
Od razu mówię - tylko na okres 'zawieszenia' Gabiczeki, czyli do 6 kwietnia!


Wymagania:
- Podstawowa obsługa serwisu blogger.com
- Minimum rok stażu na Stardoll
- Wolny czas, tak, żeby codziennie móc napisać posty
- Komunikator GG
- Umiejętność robienia spoilerów sklepów i ubrań
- Umiejętność szukania darmówek
- Umiejętność robienia screenshotów (zrzutów ekranu) i dodawania napisów na obrazki

Dodatkowe (nie musisz ich mieć, ale fajnie by było. ;)) :
- SS
- Możliwość robienia konkursów
- Konto google

Jesteś zainteresowana/zainteresowany?
Zgłoś się w komentarzu!
Napisz coś o sobie, jakie warunki spełniasz, dlaczego chcesz z nami pisać, ile masz lat, podaj swój numer gg.
Do osób, które się nam najbardziej 'spodobają' skontaktujemy się właśnie przez gg.

ZGŁOSZENIA DO 3 MARCA!

39 komentarzy:

punk-wikulina pisze...

hejka :)
mam na imię Wiktoria, a lat 14. lubię słuchać muzyki i czytać książki :) mam królika, o imieniu Tusia

nr gg: 10903972
nick na stardoll: PunkWikulina

1. z obsługą nie będzie problemów, znam się na komputerach i internecie.
2. jestem na pewno :)
3. spoko, mam czas :)
4. bez problemu
5. bez problemu
6. bez problemu

niestety nie jestem ss :(


uwielbiam wasz blog, codziennie na niego wchodzę :) jest ciekawy i dowiaduje się wszystkiego o stardoll

Dyziuleczka pisze...

Hej to a Ordinary_Gierl_ kiedyś mówiłam ci o tym , że chciałam bym zostać jedno z was , przechodząc do setna myśle że spełniam warunki bycia nową redaktorką tego bloga co do ss(będe miała jutro gdyż z problemów prywatnych nie mogłam doładować konta) myśle , że bym sie sprawdziła gdyż zawsze wiem prawie wszystko co sie dzieje mam różne ciekawe drobnostki co do Stardoll"a , chciała bym sie sprawdzić w tej roli gdyż od dłuszego czasu chciała bym zostać redaktorką bloga pozdrawiam wszystkie redaktorki Julia!

Paulina699 pisze...

Hej to ja powiem cos o sobie :) : Mam na imie Patrycja mam 14 lat interesuje sie muzyka. Wasze wymagania spełaniam po szkole mam duzo wolnego czasu takze spk. Kefircia juz kiedys mnie namiawiała do tego zebym tu startowała na redaktorke ale nie miałam na to czasu a teraz mam :))

ps. mój nick na stardoll to : Paulina699

Paulina699 pisze...

swojego gg nie podaje takze jak cos to pisz do mnie na sd

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Witam.!
Jestem Klaudia, mam 12 lat(po jutrze 13). ;p warunki spełniam. ;D Co do ss, zależy ''jak mi czapka stoi'' xD,a tak na serio różnie to bywa, kaska na komie lub nie. xD Od jakiegoś czasu bardzo niemal marze o tym, żeby mieć bloga, ale jak sama wiesz nie jest łatwo zdobyć popularność ( Gratuluję za jej zdobycie). Nie ma dnia, żebym nie weszła na tego bloga, czasem nawet co parę minut wchodzę i zaglądam czy nie ma czegoś nowego, jak jest komentuję. Bardzo Was podziwiam za to, że prowadzicie tego bloga i dzielicie się tym, co mogłybyście zachować tylko dla siebie. Na pytania z chęcią odpowiem na Stardoll. ;D Co do gg kiedyś do Ciebie pisałam, ale jeśli jest potrzebny podam również na Stardoll, wydaje mi się, że z przyczyn wiadomych. ;) Pozdrawiam.: Klaudia_lol_98

Asica1998 pisze...

Mam na imię Asia, prawie 13 lat. Spełniam wymagania, interesuję się plastyką, modą ( mogłabym zajmować się metamorfozami ), lubię robić grafiki komputerowe itp. Mam dość wolnego czasu, by poświęcać go na pisanie na blogu.

rozowa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
rozowa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ZoOnQqA pisze...

Cześć jestem Wiktoria i czytam waszego bloga od daaaaaaaaaaawna bardzo mi się podoba i baaaaaaaaaaardzo chciałabym móc też go pisać ; D
Lubię muzykę ( Bednarek <3 ) ulielbiam koszykówkę i siatkówkę spełniam wszystkie wasze warunki i bardzo często wchodze na stardoll i szukam różnych ciekawych informacji umiem też szukać spoilery ; )
Bardzo bym chciała zostać redaktorkę mojego ulubionego bloga na stardoll ; D


ZoOnQqA

Hihi pisze...

Spełniam wszystkie warunki, oprócz jednego: nie bardzo umiem robić spoilery;[
Na Stardoll Nateksana

Klaudia . pisze...

Jestem zainteresowana xD

Urocza_12 pisze...

Hej jestem Ola , mam 11 lat i chodzę do klasy V . Mam swojego bloga o stardoll ale musze założyć nowego znam się na ich prowadzeniu i codziennie wchodzę na stardoll.
Bardzo bym chciała zostać redaktorką tego bloga , a o to link na mojego bloga

wwwswiatstardoll.blox.pl

moja lalka na stardoll

http://www.stardoll.com/member/Marta619

Donia_11_ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dziana ^^ pisze...

Zgłaszam się i spełniam wszystkie wymogi oprócz SS ; )

UroczaCaroline pisze...

ja niestety nie mam gg,ale resztę warunków spełniam,a poza tym znam mnóstwo sposobów na darmówki i do tego mam mnóstwo czasu

UroczaCaroline pisze...

mam 12 lat,lubię słuchać muzyki,czytać książki,jeździć na łyżwach,czytać BRAVO,flirtować z chłopakami,obgadywać chłopców,wchodzić na Stardoll(to chyba oczywiste :)),wchodzić na Wonderlife.pl,oglądać telewizję i robić darmówki

Naudizetperdo pisze...

zr. gg 13400582. MissAnglii1998

Donia_11_ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Donia_11_ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
liluloliu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
liluloliu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
liluloliu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
liluloliu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
liluloliu pisze...

hej jestem Paulina mam 12 lat a oto moje umiejetności i warunki jakie spełniam: mam komunikator gg (numer na końcu),Codziennie mogę dodawać posty jestem dwa lata na stardollu,umiem robić spoliery sklepów i ubrań ,oraz umiem screenshoty, mam bloga (tajemniczego ale niemoge podac nazwy wraz z siostrą ciotecz. prowadimy bloga o stardoll)niemam żadnych problemów z laptopem ani z internetem więc służe pomocą a inic nieszkodzi bo moja siostra chętnie zajmie sie naszym blogiem a ja mogę prowadzić z wami na okres zawieszenia:) numer gg:34191787 PS. BARDZO MI ZALEZY NA TYM BLOGU

niejestem ss ale będę mój nick to papiooxxdd

liluloliu pisze...

a i jeszcze raz ja papiooxxdd mam konto google i mogę robić konkursy

Martyna1999jan pisze...

Hejka.!
Mam na imię Martyna i mam 12 lat :) Na stardoll jestem długo bo ponad 4 czy 3 lata ale miałam kilka kont ;) Obecne moje aktywne konto to Martyna1999jan. Umiem robić Screen , mam GG nr.21672647 , mam czas, mam źródła do darmówek. nie mam ss ale w marcu bd mieć wiec w marcu bd mogła robić konkursy ;) Mam konto google :) Umiem obsługiwać się blogger-em. A ogólnie o mnie to jestem miłą , przyjacielską dziewczyną. Lubie słuchać muzyki i grać na stardoll . Nie będę Ci tu słodzić bo taka nie jestem jeżeli będę spełniała warunki to super a jeżeli uznasz że narazie nie spełniam warunków to OK spróbuję innym razem :)

Więc moje GG to : 21672647 nick na stardoll to : Martyna1999jan .

xylo pisze...

Mam na imię Weronika mam 13 prawie 14 lat. Na stardoll xylogelena. Moje GG : 33032152. Prowadzę bloga : always---stardoll.blogspot.com . Na stardoll jestem prawie od dwóch lat , mam 5000tys. sp. Mam dużo wolnego czasu po szkole. A w weekendy trochę więcej ;)) Umiem robić spoilery i szukać darmówki. Umiem doskonale robić screeny i dodawać na nie napisy. Mam ss i konto gogle. Mogę robić mnóstwo konkursów , na które będe miała mnótwo czasu. Moge zalozyć konto na odpowie.pl , dzięki któremu będe odpowiadać na wasze pytania.



xylogelena

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Hej! Jestem Ala i mam 14 lat. Na stardoll Alice_0-0. Interesuję się modą, fotografią i sportem. To moja pasja i chcę dążyć do tego, aby moja przyszłość była ściśle związana właśnie z tym.
Moje motto to :"Każdemu trzeba dać szansę".
Spełniam WSZYSTKIE wymagania oprócz komunikatora GG, ale mam pocztę (mailową) i wiele innych. :)

Co do dodatkowych to SS będę na początku marca. (Akurat mi się skończyło. :)) Mogą robić konkursy oraz mam konto Google. Umiem robić metamorfozy. Jestem stałą obserwatorką tego bloga. Czynnie biorę udział w konkursach, jestem miła i towarzyska.
Myślę, że inni czytelnicy by mnie polubili. :)
Proszę, dajcie mi szansę, a pokażę co potrafię :)
Dziękuję i proszę o rozsądne rozpatrzenie mojego zgłoszenia :)
Alice_0-0

Rebelle . pisze...

Cześć , chciałabym się zgłosić ^^ Mam na imię Ola i mam 13 l . ;) . TEGO konta nie mam od roku , ale na stardoll jestem 2 lata ; pp . Tamto konto mi skradziono ;< . Nie ma go już na stardoll . a tak po za tym , to potrafię wszystkie umijętności które są wymagane , ponieważ posiadam własnego bloga , ale jeszcze nie jest on popularny ; pp . Moje gg to : 19151453 . Zawsze mam wolny czas na stardoll ;)

Rebelle . pisze...

pd ..Mój nick to "KinukO."

Unknown pisze...

Hej.!Co prawda..jestem chłopakiem,ale wszystkie funkcje które trzeba spełnić..powiedzmy,że spełnię..Więc myślę ,że mogę zastąpić gabiczeke do 6 kwietna;)

P.S
Jeśli chodzi o gg podam na stardoll;]]

Unknown pisze...

Upss..Jeszcze raz ja..
To konto założyłem na e-maila siostry dlatego kasia..a na stardoll mam nick:pawel_coll;))

CalinaDiamonds pisze...

spełniam prawie wszyskie reguły tylko nie umim robis spojlerow. ale to chyba nakmniejszy problem. Potrawie szukać darmowek , jestem ss jeszcze 2 msc. Mam konto na Google. Mam codziennie wiele czasu po szkole.Potrafię obsułiwać blogger.com. To jest proste bo mam nawet swoj blog ale jest 100 razy gorszy od twojego Kefircia.Umiem robić SCREENSHOT'Y i napisy na obrazkach.Troszkę umimiem robic konkursy :)a moje GG to 7632458
Mam nadzieję że ci się spodobam i będę choć troszkę czasu redaktorką tego cudownego bloga. Dziękuje :** To Dla CCB Kefircia :**********

Donia_11_ pisze...

.

liluloliu pisze...

a sorki to jeszcze raz ja papiooxxdd moje zainetersowania:moda,stardoll chcez wami pisac bo kocham wasz blog

Adios Bitchachos! pisze...

Spełniam wszystkie warunki nawet te dodatkowe pisałam do cb na odp. czy tam mogę napisać ale może tym razem się wyświetli.; D Kocham zwierzątka , muzykę fotografię. Byłam na stardoll dłużej niż rok , jestem w klubie SR i miałam już doczynienia z blogiem na stronię blogospot . ; DD Mam wielką nadzieję że wygram a i jeszcze mój nick whatmagda .; p

Lolcia-Polcia ♥ pisze...

Postawy blo9gger.com to dla mnie pestka
na stardoll jestem 3 rok ale pierwsze konto sprzedałam
mam baaardzo duzo czasu codziennie od godziny 15 - 16 bo zadaja nam duzo prac domowych
gg będę miała ale jeszcze nie mam ( będę miała konto na odpowie . pl )
umiem szukac spoilerów
umiem szukac darmówek
umiem robić zrzuty ekranu ( bo mnie nauczyłaś =] )
jestem ss na jeszcze 100 dni
moge robic konkursy i to bardzo lubię
konto google zakładałam żeby dodac się do obserwatorów waszego bloga