sobota, 26 lutego 2011

***

Dobra, moja cierpliwość się skończyła...
Wiem, nie powinnam prać brudów publicznie, ale nie mam wyjścia.
booki98a aka Lady-AgaGothic:
Wiem, że masz coś do mnie (nie wiem czemu, ale ok - to normalne, że są osoby, które mnie nie lubią), ale to nie oznacza, że przez to masz krytykować na każdym kroku naszego bloga!
Jeśli Ci się nie podoba, to może na niego nie wchodź?

Przepraszam, że piszę to tutaj, ale mam już tego dość - irytują mnie tacy ludzie.
Może teraz niektórzy z Was pomyślą, że jestem wredna, ale to nieprawda.
Po prostu jestem zła i bardzo mi smutno, że są ludzie, którzy tylko próbują innym dopiec.

To by było na tyle.
Dziękuję za przeczytanie.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie jesteś wredna, ani nic w tym stylu.! ;D Masz rację co do tych dziewczyn, popieram Cię w 100%. heh ps.: nie wiem czy to są dziewczyny. ;>

rozowa pisze...

Wiesz co nie dziwię się że ty postanowiłaś o tym napisac mnie to też by wkurzyło

Nefertari pisze...

ja mam powdy żeby cie nie lubić ale przepraszam nie mam juz nic d ciebie. Fajny nowy wygląd aletamten był lepszy i przepraszam jeszcze raz usune sie z bserwatorów i zniknęz tego bloga

Natalcia pisze...

No i dobrze że to napisałaś. też bym się na maxxa wkurzyła.

Agness981 pisze...

według mnie kazdy moze miec swoje zdanie i dobre i zle

only_sims2_pl pisze...

Rozumiem to co zrobiłaś. Nie ma w tym nic złego. Też piszę bloga na bloggerze (tylko że o simsach2 i nie wiem co bym zrobiła gdybym miała taką sytuacje. Niestety na mój blog wchodzi mój brat i 2 koleżanki z klasy . Jak by co to zapraszam

Camerontrendy pisze...

nic się na pewno nie stało możesz pisać takie wiadomości , a nie jesteś wredna ja na twoim miejscu też bym się wkurzyła ;*

Camerontrendy