wtorek, 20 września 2011

Stardoll i ja.


Hej, na stardollu wieje nudą więc postanowiłam stworzyć nietypowy wątek. Zadam tylko krótkie pytanie. W jaki sposób znalazłaś się na stardollu? Z czyją pomocą? Od kogo/czego słyszałaś o tej stronie? W moim przypadku było tak. Zaprosiłam siostrę i 2 koleżanki z klasy.Surfowałyśmy po necie i w pewnym momencie zaczęłyśmy rozmawiac o tej witrynie. Założyłam sobie konto ale niestety zapomniałam hasła. Zniechęciłam się do Stardolla. Rok później jedna z koleżanek, obecnie moja przyjaciółka dała mi konto. Od tej pory zaczęłam wchodzić tam codziennie.
Zachęcam do komentowania! :)

5 komentarzy:

Snow pisze...

Ja usłyszałam o Stardoll od koleżanki

BrÄ…zowooka pisze...

Ja po prostu, jak byłam młodsza lubiłam ubierać lalki w internecie ;). Wpisywałam w google "ubieranie lalek" albo coś w tym stylu i w końcu trafiłam na tę stronę. Najpierw tylko ubierałam tam gwiazdy, a później sama stworzyłam tam konto. Wchodziłam tam codziennie ale po jakimś czasie mi się znudziło i zostawiłam to konto na około rok. Po tym czasie znowu zaczęłam tam wchodzić i w to grać ;).

SMILEY^.^ pisze...

Dawno temu (jeszcze jak stardoll miał ten stary look) koleżanka powiedziała mi o tej stronce. Pomyślałam, co mi szkodzi, założe konto, ale po pewnym czasie mi sie znudziło. Kilka miesiecy później zalożyłam nowe konto, ot tak z nudów. Ale znowu mi sie znudziło. Pare miesiecy temu założyłam nowe konto, powoli sie nim nudziłam, ale wyczaiłam rózne blogi, i teraz moim nałogiem jest sciąganie darmówek na stardoll :)

elena.gilbert97

hinata pisze...

byłam u koleżanki która miała tę stronę od 2 miechów i założyłam konto :)

Camerontrendy pisze...

ja też jak byłam mała to ubierałam gwiazdy na Stardollu i tak z nudów rok temu jak byłam na necie to chciałam zobaczyć co dzieje się na sttronce więc zauważyłam , że może założe sobie konto no i tak się zaczęło i teraz od 2 lat wchodzę na stradolla

Camerontrendy