piątek, 16 września 2011

Drugi etap konkursu MSW 2011.

Znamy już półfinalistów MSW 2011! :)
Nasze rodaczki to: Esther001, AmfijaSmiley, Lika_90, Kamila_hey, ChicZuzka, ChicZuzka0, ChickZuzka1, Jarix7, AnnDoll88, Karoli128, Katherina., Chelsea-Lena, Agnieszka111333, GoldBleble, Mayly1968, JessssLove, prada55, dudaczek, Mariko-12 i Toxic_Candy .

Jak pewnie zauważyłyście, trzy nicki wyróżniłam. Dlaczego? Śmierdzi mi tu przekrętem - na 99,9% to jedna i ta sama osoba...


Na kogo zamierzacie oddać swój głos?
Według mnie reprezentować nasz kraj powinna Lika_90 .
Bardzo miła osoba, i co najważniejsze, bardzo kreatywna! Ma po prostu świetną, szczegółowo dopracowaną kreację (i to nie pierwsza taka :>), która powala na kolana.
Oczywiście do niczego nie namawiam, to od Was zależy na kogo zagłosujecie. ;)

Pozdrawiam. :)

5 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

to na pewno przekręt :/ może m,ożna jakoś zgłosić to do admina ? ja zagłosuję na Lika_90 :)

Camerontrendy

Snow pisze...

Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję. Chyba na Lika_90

Julie pisze...

Ja na Esther01

Domina :) pisze...

Ja zaglosuję na AnnDoll88

Domina :) pisze...

Ja zagłosuję na AnnDoll moim zdaniem to właśnie ona powinna reprezentować polske ;p