piątek, 16 września 2011

Nowe piętro w sklepie "Other World".

 Dzisiaj do sklepu "Other World" weszło nowe piętro z ubraniami i meblami inspirowanymi starożytnym Egiptem. :)

Mi się większość rzeczy podoba, szczególnie te kolorowe ognie i cała stylizacja pierwsza z lewej. :)
Polecam Wam szczególnie palmy za 12 starmonet (to pewnie błąd, bo wszystko jest za stardollary i te palmy może miały kosztować nie 12 sm, a właśnie 12sd) ze względu na cenę jak i na przydatność - nadają się do ogrodu, do pokoju, na taras... wszędzie! To zależy od Waszej wyobraźni. :)

A co Wy myślicie o nowym sklepie?
Co według Was jest warte uwagi?

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

akurat odrabiałam przed chwilą z plastyki o starozytntm Egipcie :) a ciuszki niezłe

Camerontrendy

Kefircia pisze...

No proszę, cóż za zbieg okoliczności. :)

SMILEY^.^ pisze...

naprawdę super, mi sie podoba :)

elena.gilbert97

Snow pisze...

Podoba mi się ;D Ale na razie nic nie kupię bo nie jestem ss :(