wtorek, 13 września 2011

Jak użyć prezenty z gift-o-metru?

Postanowiłam tworzyć artykuły dotyczące ubrań które dostajemy z gift-o-metru. Na pierwszy ogień idą czerwone spodnie, które dostaje się za wydanie 100 starmonet. Jeżeli mam być szczera to prezent jest okropny. Trudno użyć ten ciuch do jakiejkolwiek stylizacji. Osobiście nie gustuję w
takich dzwonach ( to spodnie z szerszymi nogawkami, przeciwieństwo rurek). Spodnie te były modne w latach siedemdziesiątych. Sama ich nie noszę, ponieważ właśnie najbardziej drażnią mnie te nogawki. Tak oto wyglądają stardollowe dzwony:

Próbowałam stworzyć jakąś normalną stylizację z tymi spodniami. Nie jestem zadowolona z efektu. Może dlatego, że nie podobają mi się te spodnie.. Sama nie wiem. To mi wyszło:

Jeżeli chcecie, możecie ubierać swoje lalki tak samo, jak na stylizacjach tworzonych przeze mnie. ;)

5 komentarzy:

Kefircia pisze...

Wrzuciłabym marynarkę jakąś do tego i byłoby good. ;D

Camerontrendy pisze...

ja zmieniłabym buty :) a tak jest super :>

Camerontrendy

Justyna pisze...

Ja bym dodała torebkę i marynarkę jkąć a poza tym super :)

Tysia-xD

SMILEY^.^ pisze...

spoko, też nie przepadam za tymi gaciami xP

Snow pisze...

Powiem tyle: nie podobajÄ… mi siÄ™ te spodnie