niedziela, 18 września 2011

Już jestem.


Hej wszystkim, przepraszam, że podczas tego weekendu, nie pojawił się z mojej strony żaden post.
Byłam zajęta nauką. Już na samym początku trochę się opuściłam. No może nie opuściłam ale stać mnie na więcej. Mam nadzieję, że nie będę już tak znikała. Co do postów z prezentami z gift-o-metru to postaram się jutro coś napisać. Chyba ubiorę jedną z komentatorek, ale na razie nie zdradzę którą. Trzymajcie się. ;)
Edit: No dobra, nie mogę znaleźć żadnej osoby, która miałaby bluzkę za 500sm. Zgłaszajcie się w komentarzach do tej stylizacji.. Jeżeli będzie sporo zgłoszeń to wylosuję kogoś. ;)

3 komentarze:

SMILEY^.^ pisze...

nic nie szkodzi :)
fajnie że jesteś :)

Camerontrendy pisze...

super !! nie mogę się doczekać ;>

Camerontrendy

BrÄ…zowooka pisze...

Ja pisałam, że mam. . . ;)

FankaJBJoe