czwartek, 15 września 2011

Jak użyć prezenty z gift-o-metru?

Hej. Kolejnym prezentem z gift-o-metru są czarne buty na obcasie. Same w sobie nie są złe. Może nie wyglądają oszałamiająco ale mogą się do czegoś przydać.Do zdobycia są za wydanie 300 starmonet. Zrobienie stylizacji z nimi nie sprawiło mi kłopotów. Jestem zadowolona z efektu. Tak wygląda prezent:
A oto moja stylizacja i ciuchy których użyłam:
Teraz też ją opiszę. Do tej stylizacji użyłam tuniki ze sklepu 'Kohls', spódnicy ze sklepu 'Pretty in pink Heart Shop', oraz krótkich leginsów ze sklepu 'Otto'. Spódnicą przedłużyłam tunikę ( oba te ciuchy są w identycznym kolorze) i dodałam czarne leginsy, żeby nie wyszło za mdło. Do tego torebka w kształcie ust którą pokochałam i buty z gift-o-metru. Gotowe. ;]
PS. Na razie zdobyłam prezenty tylko do 300 starmonet, więc w kolejnym poście nie ubiorę mojej lalki ale czyjąś. Zrobię też screen bez głowy, chyba że któraś z komentatorek ma nagrody za wydanie ponad 500 starmonet, wtedy to ją ubiorę. Gdy skończę omawiać prezenty za starmonety wezmę się za żółty wskaźnik w gift-o-metrze.

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

super :) b. mi siÄ™ podoba]]

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

spoko
:)

BrÄ…zowooka pisze...

Ja mam prezent za wydanie 500 starmonet ;)

FankaJBJoe