sobota, 10 września 2011

Blogowa Playlista.

Postanowiłam zmienić nieco formę blogowej playlisty.
Nie będziemy już głosować w ankiecie. Teraz każdy będzie mógł posłuchać na blogu swoich ulubionych piosenek. :)
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:
W każdą sobotę będę pisać takiego posta pod którym będziecie mogli napisać max. 3 propozycje piosenek. Po tygodniu umieszczę wszystkie proponowane przez Was utwory w pasku bocznym bloga i napiszę kolejnego posta, w którym będziecie zgłaszać swoje piosenki.
Mam nadzieję, że ta opcja bardziej przypadnie Wam do gustu. :)
Aha, wśród wszystkich, którzy będą zgłaszać piosenki losować będę 50 starmonet, więc warto. ;)
Jednak aby mieć szansę na nagrodę, musicie wpisać swój nick ze Stardolla i być obserwatorem bloga.

Pozdrawiam serdecznie, Kefircia.

PS. Tu możecie pisać swoje propozycje. :)

7 komentarzy:

Justyna pisze...

Proponuję:
Honey- Runaway
Bruno Mars- The Lazy song
Afromental- Rockn in roll in love

Tysia-xD

Brązowooka pisze...

Polecam:
GrubSon-Będąc sobą
StarGuardMuffin-Let's stop
Bob Marley-No women no cry
Pozdrawiam ;)


FankaJBJoe

SMILEY^.^ pisze...

Moje Propozycje:

Nicole Sherzinger - Wet
Bad Meets Evil ft. Bruno Mars - Lighters
Pitbull ft. Marc Anthony - Rain Over Me

Pzdr. :)

elena.gilbert97

PS: Fajna zmiana ale nie jestem z niej do końca zadowolona. Wcześniej w propozycjach pisałam mnuuuustwo piosenek, teraz niestety moge tylko trzy :(
Nie odbieraj proszę tego jako coś złośliwego, ja tylko wyrażałam że brakuje mi tych dłuuugaśnych komentarzy :)

SMILEY^.^ pisze...

chciałam sie poprawić:

przy pierwszej piosence Nicole "Scherzinger" a nie "Sherzinger" :)

elena.gilbert97

Camerontrendy pisze...

Katy Perry - Last Friday Night
Honey - Me like


Camerontrendy

Kejtis pisze...

Sylwia Grzeszczak - Sen o przyszłości
Adele - Rolling in the Deep
Pitbull ft. Ne-Yo - Give me Everything

Sonia_Star_

Kefircia pisze...

To ja też sobie zaproponuję, haha. :D
Jason Derulo - It Girl
Olly Murs - Heart skips a beat
Simple Plan - Can't keep my hands off you. ;)