niedziela, 14 sierpnia 2011

UWAGA, WAŻNE.

Ocom.pl naprawdę coś się psuje, bo nie mogę się tam zalogować i nie odnajduje nawet naszej strony. :(
Jestem strasznie zdenerwowana, bo wszędzie był adres z ocomu, a nie blogspotowy... :(
Poza tym wielu naszych czytelników z niego korzystało.
Proszę w dalszym ciągu korzystać z bloga z adresu: Kefircia-Stardoll.blogspot.com
Planuję w najbliższym czasie zmienić nazwę bloga na Stardoll.Dreams.blogspot.com
Będzie to ogłaszane cały czas, aby wiadomość trafiła do wszystkich.

7 komentarzy:

Luneme pisze...

Trochę się wczoraj zmartwiłam, że nie mogłam wejść :<

Unholy pisze...

ja zawsze w hodze na google pisze stardoll dreams i mam waszego bloga :)

Camerontrendy pisze...

ja mam w ulubionych tylko, że na moim kompie, ale mi sie popsuł :(

Camerontrendy

michalka1996 pisze...

Mam nadzieje że bedzie działac dobrze ponieważ to jest świetny blog !

SMILEY^.^ pisze...

ja i tak mam ten blog w pasku ulubionych :)

SMILEY^.^ pisze...

ja i tak mam ten blog w pasku ulubionych :)

SMILEY^.^ pisze...

ja i tak mam ten blog w pasku ulubionych :)