poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Metamorfoza - _nataleczka_11

Ubiór przed :
Stylizacja skromna widać na pierwszy rzut oka ,że chodziło Ci tu o uzyskanie efektu na luzie .
Jednak brakuje mi tu jakiegoś dodatku ,bransoletki , chusty lub czegoś w tym stylu co nadałoby twojej stylizacji trochę innego efektu . Kolorki troszkę nudne ..Moja ocena końcowa to 6/10 :)
Ubiór po :


Postawiłam na pewną elegancję .Do sukienki dobrałam top pod spódktóry sprawia ,że ma ramiączka . Dodałam też pasek (jeden był już wszyty w sukienkę) Buty spodobały mi się od razu  takie eleganckie :> Torebka przełamuje nieco nudną czerń i pasuje do sukienki . Ponad to kocham torebki na łańcuszkach (?)
Twarz i makijaż przed :





Nie jestem fanką tych oczu ..Widać niestety ,że makijaż bardzo skromny jedynie błyszczyk do ust i tusz do rzęs (chyba ,żeczegoś nie zauważyłam ) Nos moim zdaniem bardzo pospolity i włosy  źle nałożone . Podoba mi się pieprzyk na twarzy i fryzurka (zmieniłabym kolor) Brwi dolewają oliwy do ognia moim zdaniem :< 5/10
Twarz po :
Nie mogłam zmienić makijażu bo gdy tylko wchodziłam w Twoje kosmetyki to pojawiał się biały obraz zmieniłam za to dodatki i fryzurę .



Podobają mi się włosy ze względu na puszystość <3 W twoim przypadku nadają lalce tajemnicy (?) do wyglądu .. Pieprzyk w tym miejscu sprawia ,że dolka ma słodszy uśmiech zmieniłam też kolor włosów .
                               Jak się podoba metamorfoza ? :O

5 komentarzy:

Unholy pisze...

ładna :)

Anonimowy pisze...

super metka,dzięki ;*

michalka1996 pisze...

Zajoo ta metka ; ]

SMILEY^.^ pisze...

świetna xD

SMILEY^.^ pisze...

świetna xD