niedziela, 14 sierpnia 2011

Kluby z prezentami.

Siemka.; )
Admini stworzyli dwa nowe kluby, w których otrzymujemy prezenty, jeśli zapisze się do niego określona liczba osób.

* Klub "Rebecca Bonbon"
- Wchodzimy na myproxy.ca
- W miejsce na adres URL bramki wklejamy adres: www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2952589
- Logujemy się na stardoll
- Klikamy w napis "Únete a este club" i potwierdzamy klikając "Si".

Za samo zapisanie się otrzymujemy w prezencie tytułową Rebeckę Bonbon, a jeśli się pospieszycie, to załapiecie się jeszcze na szalik. ;)

* "Klub Five Star"


- Wchodzimy na myproxy.ca
- W miejsce na adres URL bramki wklejamy adres: www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2947479
- Logujemy się na stardoll
- Klikamy w napis "Únete a este club" i potwierdzamy klikając "Si".
Tutaj już jest więcej członków, ale jeśli naprawdę się sprężycie to jest jeszcze szansa na chustkę. :)
A już za samo zapisanie otrzymujemy plakat i zeszyt. :)

Zapiszecie się? :)

EDIT: Członkowie "Five Star" już otrzymali chustki. :)

7 komentarzy:

Unholy pisze...

eej jak naciskam te zapisz sie do klubu to wyskakuje jakaś reklama i niemoge sie zapisać do tego i do tego klubu ....

Kefircia pisze...

Musisz ją zamknąć, po prawej stronie jest napis "Close" drobnym druczkiem .;)

Paulina699 pisze...

nie da się

Luneme pisze...

Nic mi sie nie podoba wieć nie mam ochoty na zapis :C

Camerontrendy pisze...

zapiszę się :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ja sie zapisałam do obydwu klubów :)

SMILEY^.^ pisze...

ja sie zapisałam do obydwu klubów :)