niedziela, 28 sierpnia 2011

Metamorfoza - paula712

Ubiór lalki przed metamorfozą :

No cóż ... strój na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie ekstrawaganckiego .
Cieszę się ,że nie jest jednak w kolorach czerwieni ,bo to znacznie bardziej pogorszyłoby sprawę.
Ten pasek totalnie tu nie pasuje ! nie ten klimat po pierwsze i fatalnie dobrane rajstopy.
Za dużo tu tej czerni stanowczo ...i ta " wymiętolona sukienka " do kitu .
Nie dostrzegam tu pozytywów .



Ubiór po metamorfozie :

Postawiłam jak zwykle na letni  look :) Zwiewny top w połączeniu ze spódniczką tego kroju jest idealny .
Zabrakło mi  jakiś rajstop w odcieniu szarości :< Różowy szaliczek (również zwiewny ) dla przełamania kolorów.Okularki na czubku nosa, to modny dodatek .


Twarz oraz makijaż przed metamorfozą :

Plusem jest fryzura ,która jest elegancka i świetnie pasuje do twarzy twojej lalki.
Tu jest znacznie lepiej niż w ubiorze wszystko ładnie i skromnie .
Makijaż jest ,ale w tradycyjnych kolorach i to mi się podoba nieco krzywy, ale doceniam starania.
Policzki też są świetne i chyba najbardziej mi się podobają .
Być może zmieniłabym usta dziwne jest to ,że nie mam praktycznie żadnych zastrzeżeń wielki + dla Ciebie za wygląd lalki .

Twarz oraz makijaż po metamorfozie :
Pierwsze co napiszę to to ,że nie pomalowałam Ci ust, ponieważ nie znalazłam odpowiedniej szminki .
Rzęsy  pogrubiłam i przedłużyłam czerwonym tuszem . Oczy również pomalowałam czerwonym oraz fioletowym cieniem do powiek. Pieprzyk przemieściłam pod oko .Włosy są moimi ulubionymi dla Superstar .



Jak się podoba metamorfoza ? 



3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

śliczna :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

:) mi też sie podoba :)

SMILEY^.^ pisze...

:) mi też sie podoba :)