poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Metamorfoza: zuzinka_4





PRZED:

Mi się podoba :) Ładna sukienka i buty dobrze do niej dobrane. Zmienił;abym jednak bransoletkę bo zupełnie nie pasuje. Przydałby się też jakiś dodatek tj. torebka :)

PO:

Ubrałam cię w brązowych barwach :P Ta spódniczka jest naprawdę śliczna. Dobrałam buty i torebkę, myślę że wyszło całkiem fajnie :)



PRZED:

Fryzurka jest ładna, nie mam zastrzeżeń. Ale motylek nie pasuje, kolczyki też średnio :/ A makijaż też mi nie pasuje. Za bardzo czerwone policzki niestety.

PO:

Do mojego ubrania tak pasuje. Kolor włosów zmieniłam na czarny, mocno zaznaczyłam oczy, a na usta dałam kolor czerwony :)

Podoba się?

6 komentarzy:

michalka1996 pisze...

Ładna metka ; ]

Unholy pisze...

no ładna :)

SMILEY^.^ pisze...

mi sie też podoba xD

SMILEY^.^ pisze...

mi sie też podoba xD

SMILEY^.^ pisze...

mi sie też podoba xD

Camerontrendy pisze...

torebka po mogła być inna w miare możliwości :)

Camerontrendy