środa, 12 stycznia 2011

Zmiany w "Salonie Piękności"



W Salonie Piękności zaszły nie lada zmiany.
Oprócz innych przycisków "cofnij", "powtórz", "od nowa", o których pisała Gabrysia, jest też kilka innych.

1. Admini pozmieniali fryzury. Nie wszystkie, ale znaczną część, chyba nawet ponad połowę.
Są teraz takie bardziej puszyste, mają zaokrąglone kształty, ale niektóre wyglądają po prostu jakby było mokre -.- Jedne mi się po zmianie bardzo podobają {nawet te, które przed przemianą, jak dla mnie były do kitu xDD}, a jedne niestety nie. Rozczarowałam się bardzo zmienionymi dwoma fryzurami za starpunkty :( Kucykami i tymi krótkimi, kiteczką jakby. O innych nie wiem, mam niecałe 4 tysiące sp, więc za większą ilość to nie widziałam ;]





2. Zmieniła się grafika przedstawiająca piegi i kości policzkowe oraz ich regulację. Zaznaczyłam to w czerwoną ramkę.



3.  Doszły nowe brwi. Poza tym możemy od teraz zmieniać ich kolor oraz widoczność {czy mają być jaśniejsze, czy ciemniejsze}. Na pierwszym obrazku zaznaczyłam nowości na czerwono, na drugim są pozostałe nowe brwi, więc nie zaznaczałam nic.

4 komentarze:

jultka pisze...

Właśnie wczoraj jak przeglądałam fryzury zauważyłam rózniece , ale pomyślałam że mam zwidy :) a jednak są inne

jultka

Justyna pisze...

szkoda ze fryzura od 800 starpunktów zmieniła się na gorsze....:(

Asica1998 pisze...

Teraz są o niebo lepsze. Nawet ustawiłam sobie fryzurę dla nss. ;)

Klaudunia_97 i AsiAsi121 pisze...

Teraz włosy są ładniejsze . I opcje fajniejsze . :]