piątek, 7 stycznia 2011

Metamorfoza MissAnglii1998



PRZED: Jest spoko, ale zmieniłabym bluzkę na jakąś brązową, beżową, albo pomarańczową, żeby pasowała do paska.

PO: Prosiłaś o metamorfozę na karnawał ;p
Postanowiłam więc, że ubiorę Cię w sukienkę.
Znalazłam ładną i dobrałam do niej buciki i bransoletkę.














PRZED: Hm.. Jest całkiem przyzwoicie, ale czegoś, jak zawsze, muszę się doczepić ;p
Usta są spoko, ale KOLOR!! Błagam Cię, zmień go. Zapamiętajcie sobie, że jeśli wybieracie ciemną karnację {murzynkę}, to nie wolno dawać jej blond włosów i takich jasnych ust! Ten trochę ciemniejszy róż też nie pasuje. Włosy są okej, ale trochę za wysoko, opaska za nisko. Za nisko masz też nos i usta, a za wysoko oczy. To nadaje Twojej lalce takiego "rozlazłego wyrazu twarzy".

PO: Usta i nos dałam wyżej, oczy troszkę niżej. Dodałam pieprzyk i zmieniłam włosy, a także ich kolor.
Myślę, że Ci się spodoba :)

5 komentarzy:

Naudizetperdo pisze...

Może być. Ale nie przepadam za tą fryzurą. Ciuchy fajnie dobrane dzięki.

Asica1998 pisze...

Fajnie. ;)

jultka pisze...

Super

jultka

blog-o-stardoll.com-newsy-i-darmówki pisze...

lepiej po

Klaudunia_97 i AsiAsi121 pisze...

Lepiej po.